Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Cx500e uit schorsing

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2015 13:24 
Gisteren mijn CX500e uit de schorsing gehaald.
Ik verwachte de vraag bij het postkantoor hoe de wegenbelasting betaald zou moeten worden.
Die vraag kwam niet.......
Dus ik stelde hem maar,
Antwoord, dat is u gevraag bij het opschorten.
Ik zij dat dit niet het geval is,
Dus, de dames achter de balie snapten het ook niet meer.
Ik heb nog even wat na vraag gedaan, en uitgelegd dat er een overgangsregeling op zit, en toen snapten de dames het helemaal niet meer.
Ze ging kijken in het systeem hoe het vermeld zou moeten staan. Ze kwam er niet uit.
Ik zit nu te wachten op de papieren.

Belasting dienst, leuker kunnen we het niet maken, en duidelijker ook niet mmer.
Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Nog een opmerking,.
Bij elke schorsing, of weer in de belasting doen van de motorfiets, krijgt u een nieuwe code bij de nieuwe groene pas.
Let dus op dat u de nieuwe code bewaard bij uw kenteken pas. De oude is dan weer vervalen.
Dus bij te naam stellen, en opschorten krijg je in totaal 2 nummers, en de laatste is dus van belang.
Let daar op.
Denk er aan, het gaat om vier cijfer, en dat is dus niet de meld code.

Dan heb ik bij de ANWB mijn motorfiets verzekerd,
oldtimer, 5000 kilo meter vrij, geen opzittende verzekering,
kosten 46,97 euro per jaar.
1x polis kosten, van 10 euro

Waarom verzeker ik hier, gewoon omdat het makkelijk is, en telefonisch afgehandeld kan worden. Binnen 5 minuten is de motorfiets verzekerd.
Grap is nu dat het 5000 kilo meter vrij rijden is, maar je hoeft de kilo meter stand niet door te geven???????
grappig....

groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2015 17:22 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Marco, lees je wel eens antwoorden op vragen van je??? Ik heb precies uit de doeken gedaan, wat je moet doen bij jouw vorige (dezelfde) vraag. Al was het een antwoord/vraag op een ander z'n vraag.
Zie topic: Belastingdienst, leuker kunnen ze het niet maken.
Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2015 21:11 
volgende vraag: waarom gooi je 'm niet in de overgangsregeling? kost je 28 euro per jaar en waarschijnlijk zet je 'm in november (of zelfs eerder al) binnen. je hoeft 'm dan niet te schorsen (met alle kosten en cijfer-gedoe van dien)

Tante Pollewop achter de balie weet niet van betalen etc. dat soort dingen gaan in principe automatisch.

ik zit met mijn GL500 in de overgangsregeling (€ 28) en heb een verzekering met opzittendenverzekering voor 6,- per maand
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Cx500e uit schorsing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 11
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven