Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

zijspan subframe

Schrijver huckelberry
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 april 2015 21:42 
ik heb nog een cx 500 zijspan subframe liggen ben er nooit aan toegekomen om op mijn motor te zetten omdat ik een compleet spannetje kon kopen en mijn cx goed kon verkopen cx500 zijspan subframe mag weg voor 150euro
chroom won't get you home

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 april 2015 23:20 | Aangepast door: sieds 
Denk aan de "veranderde regelgeving zijspancombinaties""

Als gevolg van de inwerkingtreding van de Regeling voertuigen in mei 2009 als vervanger van het oude Voertuigreglement, zijn een aantal wijzigingen van de constructie die voor 2009 niet keuringsplichtig waren alsnog keuringsplichtig geworden. Dit geldt ook voor de aan- of afbouw van een zijspanwagen aan een motorfiets. Met de komst van de Regeling voertuig is bij zijspanaanbouw sprake van een overgang van voertuigclassificatie L3e naar L4e. Voorheen werd het koppelen van een zijspanwagen aan een motorfiets gezien als het koppelen van twee voertuigen net als een auto met aanhangwagen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 april 2015 08:51 
ja ik heb wel intresse! was jou al kwijt, want ik heb weer cx-zijspan plannen en ik had ergens gelezen dat jij een complete bak had gekocht. stuur je wel even een pbtje...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 april 2015 13:42 
sieds,

jou verhaal is hier helemaal niet van toepassing (want ik zie dat je het bewerkt hebt) het gaat hier om een los frame wat van een cx van mij afkomt die hij ooit gekocht heeft omdat hij de plannen had om aan te bouwen. nu heeft hij zoals je leest een comlpete combinatie gekocht
huckelberry:
omdat ik een compleet spannetje kon kopen

dus is het frame niet meer nodig.

groetjes werner (subframe weg en nu weer terug)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 april 2015 09:22 
wie heeft meer gegevens over huckeberry?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 zijspan subframe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven