Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Als iemand iets te koop aanbiedt

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 april 2015 10:03 
He
Als iemand iets te koop aanbiedt voor een prijs is daar niets verkeerds mee.
Maar het is aan de koper om te onderhandelen.
Tevens als je de prijzen op schroeft heeft het wel een nadeel,
Dat je overal te veel voor betaald ook de onderdelen.
En dat betekend het einde voor de cx en de gl.
Kijk maar eens naar de cb750 four een jaar of 8 terug een verkocht voor 250 euro,
Nu zijn ze tussen 2000 en 4000 euro dus wat is wijsheid.
Hoe denken jullie daar over?.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 28 april 2015 12:39 
Ik heb het zien fluctueren. Momenten waarop ik dacht dat complete CX'en zouden worden weggegeven tot een flinke stijging in prijzen. Uiteindelijk is het toch een kwestie van vraag- een aanbod. Zaken die schaars zijn worden duurder. Het aanbod van motoren en tweedehands onderdelen is - op sommige zaken na - nog steeds groot wat mij betreft. Als ik op de Duitse Ebay kijk schrik van de prijzen van onderdelen daar. Op de internationale CX-groep zag ik iemand in Californië die 1700 dollar had betaald voor een Silverwing die hier voor een appeltaart weg zou gaan. Kortom, ik denk dat we het hier in Nederland nog niet zo slecht treffen. Als je hier teveel vraagt zul je het in de regel niet verkopen en zul je in prijs moeten zakken. Uiteindelijk zullen de prijs bij een toenemende schaarste echt wel gaan stijgen, maar dat zal langzaam gaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 april 2015 14:51 
ALs het klopt, is het besturu op de hoogte van mijn gedachten over prijzen op de site. Ik hou me zo veel mogelijk aan de wensen van de site. Echter heb ik ook prijzen gezien op diverse plekken / internet.
Ik kan u mede delen dat de prijzen omhoog gaan. Ook ik zie dat er meer belangstelling komt voor oudere motorfietsen.
De cx500c is erg gewild op dit moment. Tijd zal een rol gaan spelen.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 28 april 2015 15:41 
Ik zie vooral dat er veel caféracers gebouwd worden. Mogelijk drijft dit de prijzen op. Maar nog steeds valt het soms niet mee om een CX500 C voor rond de 150 euro kwijt te raken. Dus wat dat betreft valt het nog mee.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Als iemand iets te koop aanbiedt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven