Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Henk Tonkens

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 juni 2015 17:17 
Ben afgelopen zaterdag in vechta geweest en hoorde dat henk alias honkie tonkie een ongeval heeft gehad.
Mijn gedachten gaan naar je uit henk, gelukkig ben je een taaie en hoop dat je snel weer beter wordt.
Pech natuurlijk maar we hopen dat je weer snel fit bent en kunt geniet van jouw silverwing avonturen.
Wens je van harte beterschap!
gr Norby.
nb

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 juni 2015 17:51 
Dat is even schrikken van dit nieuws, ik hoop dat we snel te weten komen hoe Henk het maakt.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 juni 2015 18:38 
Wij zijn met een aantal cxers bij Henk op bezoek geweest in het ziekenhuis in Lingen. Zaterdag heb ik hem bezocht, samen met onze Martijn en Joost.
Henk heeft een paar ribben gebroken , verder ziet het er goed uit en zal hij maandag ( vandaag dus) met de taxi naar huis mogen.
zondag zijn ook een aantal cxers op terugweg van Vechta, bij Henk op bezoek geweest.
gr.Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2015 18:47 
Klopt, ik ben gisteren op de terugweg van Vechta samen met Stephan bij Henk op bezoek geweest. Naar omstandigheden gaat het goed met Henk. Naast zijn gebroken ribben heeft hij niets aan het ongeval overgehouden, gelukkig!
Als het goed is mocht hij vandaag naar huis.
Zijn Silverwing ziet er niet zo goed meer uit, als je de foto ziet. ( zie Vechta 2015 topic)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juni 2015 19:58 
Gelukig dat het bij een paar gebroken ribben is gebleven, maar
het zal geen pretje zijn. Henk van Victor en mij sterkte toegewenst tijden je genezings proses.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 8 juni 2015 20:06 
Yep. Michael, Wim, Lieke, Stephanie, Kaithlyn et moi zijn ook langs geweest. Henk kon toen al weer lachen. En hij was blij met zijn kleren. De nonnen raakten nogal in paniek als Henk in zijn onderbroek over de gang liep. Ik denk dat ze bang waren onkuise gedachten te krijgen bij de aanblik van zijn goddelijke lichaam. Zie ook het Vechta draadje.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 juni 2015 20:09 
Henk,

Van harte beterschap. Voorlopig rustig aan doen en de andere motoren even laten staan, maar dat lijkt mij nu geen opgave.

Groet,
Jan

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 juni 2015 21:03 
Beterschap Henk en doe het voorlopig maar rustig aan.
Niet te veel lachen met die gebroken ribben.

Gr...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 juni 2015 21:24 
Beterschap ook van Mij gewenst

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 8 juni 2015 22:03 
Ook namens mij beterschap Henk!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 8 juni 2015 23:12 | Aangepast door: sieds 
Ik heb elke dag even contact met Henk, maar vandaag mocht hij nog niet naar huis.
Hij hoopt morgen thuis gebracht te worden.

Mooi die foto van Coen van een pijnlijk lachende Henk in het ziekenhuis raam.

zie ook het Vechta draadje
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 juni 2015 10:05 
Henk, van harte beterschap!!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 juni 2015 10:49 
Henk beterschap, we zien je spoedig weer rijden hoop ik.
En uhh, doet het zeer? alleen als je lacht zeker....

Nee grapje, het is al vervelend genoeg. Ze zeggen dat gekneusde ribben erger zijn, en in dat geval kan ik met je mee praten.
Heel lang last van gehad. Ja lachen en niezen vergaat je dan wel........
Beterschap.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 9 juni 2015 11:47 
Hé Henk, Hoewel een paar gebroken ribben al heel vervelend is ben ik blij dat je het kan navertellen! Van harte beterschap!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 9 juni 2015 14:06 
CX Vrienden, hartelijk dank voor de hartverwarmende bezoeken en aandacht. Ik ben vanmiddag weer in Apeldoorn aangekomen, na een omzwerving met de taxi, om de motor te vinden. Ter plekke (dus gevonden) leeggehaald en de wagen volgeladen. Het was een vreselijke terugreis, want de chauffeuse Geertje was zo getapt en bijdehand, dat de tranen van het lachen me over de wangen biggelden en 2 gebroken ribben.......ik zal het maar invullen, je kan het je niet voorstellen. Ook zij rijdt motor, nou dan weet je het wel......én een rasfriezin.....kun je het je al voorstellen......alleen Friezen en ik waarschijnlijk.

Vrienden, nogmaals bedankt voor alles!!!
Henk T
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Henk Tonkens

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven