Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

leuk, ziet er goed uit.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 juli 2015 10:36 | Aangepast door: marcobecker 
Ik was vanochtend even een beetje op de site aan het kijken. Normaal gesproken kom ik niet veel verder dan het forum.
Echter vandaag kwam ik dit tegen. Ook een onderdeel van de site.
Ziet er goed uit, zie link.
cx webshop

cx webshop T shirt
Het T schirt wat ik bedoelde.

Site ziet er goed uit, leuk om naar te kijken wat de club op de achter grond voor elkaar aan het krijgen is.
Ga zo door.

Alleen jammer dat de T schirtjes alleen in de maat S te koop zijn.
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen, want ik zou een andere maat ( ik denk L, moet even kijken welke ik al heb) wel willen bestellen.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 11 juli 2015 13:27 
Ja, er is meer dan het forum, en binnen het forum is er meer dan alleen maar 'techniek' en 'vraag en aanbod'
Zo is er ook meer bij de 'club' dan alleen een website. Er zijn ook Stamtafels verspreid over het land, en er is ook een evenement dat heet SJK.
Je kunt niet overal bij zijn, en natuurlijk zijn er andere zaken die ook een groot deel van je aandacht vragen, maar je kunt eens langs komen.

Harmony,
Hans.
( die een ideetje heeft, maar of het een goed idee is ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 11 juli 2015 14:15 
Harmony,
Hans.
( die een ideetje heeft, maar of het een goed idee is ? )

Je maakt het wel spannend Hans, vertel je plan eens! (in een nieuw topic)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 juli 2015 18:31 
Ja Hans ben altijd belangstellend(nieuwsgierig)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 juli 2015 21:21 
Hansv:
Je kunt niet overal bij zijn, en natuurlijk zijn er andere zaken die ook een groot deel van je aandacht vragen, maar je kunt eens langs komen.

Hans, ik begrijp dit langskomen niet t.o.v. de opmerking dat de T-shirts alleen maar in maat S te koop zijn met de wens een grotere maat te willen bestellen.
Ook al zou je langskomen bij de CX webshop grote maten zijn er niet

Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 juli 2015 22:14 
Misschien kan ik de maat "s" wel oprekken tot een "m"!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 11 juli 2015 22:54 | Aangepast door: Hansv 
Sieds,

marco schreef: Normaal gesproken kom ik niet veel verder dan het forum.

Het ging er om dat Marco, die nou toch niet bepaald onbekend is met en in de club, nu zo maar ineens ontdekt dat er ook andere dingen binnen de CX-site zijn dan alleen het forum. En, die lijn doortrekkend, zijn er ook meer activiteiten die hij zou kunnen bijwonen, binnen de mogelijkheden van werk en tijd en ruimte (die niet aan mij zijn om te bepalen).

Harmony,
Hans.
( die wel eens gedachte sprongen maakt die anderen (gelukkig) niet kunnen volgen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 juli 2015 10:42 
Wel een beetje raar dat er alleen maar een maatje S te koop is.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 13 juli 2015 01:52 | Aangepast door: coenox 
De rest is uitverkocht. De webshop bestaat al een tijdje. Overigens verkopen we de meeste t-shirts tijdens SJK.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 juli 2015 11:16 
Tijdens SJK zijn er wel grotere maten verkrijgbaar????

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 13 juli 2015 13:21 | Aangepast door: coenox 
Niet van dit t-shirt, dit is het laatste van een oude voorraad. Inkoop van kleding vergt altijd een behoorlijke investering. Van het andere model wel. Maar waarom kijk je zelf niet even in de webshop? Dan kun je zien wat er nog is. In principe wordt die vooraad meegenomen naar SJK.

Dat geldt natuurlijk ook voor Marco, die geen tijd heeft om naar SJK te komen. Gewoon bestellen dat T-shirt in maat L. Wordt keurig thuis bezorgd.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 13 juli 2015 14:00 
Beste Hans,
Je hebt gelijk, het is ook zo dat ik af en toe ook best eens langs kan komen op een meeting of wat dan ook.
Echter sleutel ik de meeste tijd nog steeds in de avond uren, en werk ik vaak overdag in de boekenzaak. Vaak ook op zaterdag.
Dan heb ik nog twee jonge kinderen die veel aandacht vragen. Ik denk dat meer club leden deze uitspraak wel begrijpen.
Ik zou veel meer tijd willen besteden aan cx / gl, maar het is voor mij verdomt moeilijk. Dus dan doe ik maar datgene wat het meest van belang is. Voor mijn andere hobby het duiken, heb ik al een streep door heen gezet. Als ik dat er ook nog bij doe, dan loop ik aardig klem.
De zondag is nu voor het gezin. Dat is de enige dag dat ik tuis met de vrouw en kinderen bezig ben. Dan sleutel ik eigenlijk niet op.
Dus dan is de week weer om.
Ik ben wel van mening dat als beide kinderen full time op de basis school zitten, dan kan ik weer los gaan.
Dan hou ik ook meer tijd over. Mijn vrouw staat dan meer en meer inde boekenzaak, en dan kan ik weer meer tijd besteden aan het verhelpen van storingen aan de cx.
met vriendelijke groet.
marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 leuk, ziet er goed uit.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven