Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Zuid-Duits treffen

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 22 juli 2015 17:23 | Aangepast door: coenox 
Zo, zit hier nu nog op mijn gat met een biertje in Frankrijk. Morgen vertrek ik op de Silverwing naar het Zuid-Duitse treffen. Totaal dik 700 km. De eerste 500 worden spannend. Van de week wilde Gaius niet meer starten. Accu bleek droog te staan. Nieuwe accu is hier niet te krijgen op korte termijn. Michael neemt er 1 voor me mee naar Duitsland. Ik ben onderweg afhankelijk van startkabels en vriendelijke automobilisten. Gaat wel lukken, maar ben blij als ik op het afspreekpunt bij Aschaffenburg ben. Met veel dank aan Michael en Kuip Willem voor telefonisch advies. Wordt vervolgd.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 juli 2015 19:28 | Aangepast door: Jan 
Ik had dat treffen graag in de agenda gezet, ik weet alleen niet waar het is. Kan iemand mij de informatie geven?

Groet,
Jan

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 juli 2015 21:35 | Aangepast door: sieds 
Het zou het 7e CX treffen moeten zijn van de Honda CX / GL-Stammtisch Bodenseeregion
Maar de datum is dan 4 t/m 6 sept. en er staat bij ( Intern, bitte respektieren. )
agenda das Jahr 2015
Dus waar Coen naar toe gaat is alleen voor genodigden neem ik aan.

Rij voorzichtig jongens, gisteren stonden er 2 motorrijders onder elkaar op Facebook die verongelukt waren.
Een van 26 jaar op weg naar Moskou en een van 50 die op de terugweg was van een treffen in Engeland.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 juli 2015 22:19 
Sieds, dat treffen had ik al gevonden, staat in de agenda.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 juli 2015 23:51 
Coen,

ik heb pas nog in Frankrijk bij de supermarkt een CX-type accu in de winkelwagen gezet, aanbiedinkje voor 25 Euri en ikhad er toch nog eentje nodig.

Kijk even bij de Carrefour, Auchan of dergelijke, daar staat vast wel een bruikbare accu op de plank!

succes en goede reis verder,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2015 06:31 | Aangepast door: beinhart 
....
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2015 08:28 
Coen,
Doe voorzichtig, en veel plezier onderweg. ik hoop dat voor jou het weer iets beter meewerkt als voor JiMi en mijzelf, toen het meer dan 28+ graden was. Maar het was wel droog .....

Oh, Werner.... jij ook voorzichtig, en let op dat er geen euh.... 'accessories' van je motor vallen.

Harmony,
Hans.
( als ik ergens mee kan helpen..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 juli 2015 12:29 | Aangepast door: beinhart 
....
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 juli 2015 12:43 
Maar dat zuid Duitse treffen dit weekend is dus voor ons een raadsel.....??
Alleen voor intimi, vrienden kennissen ??
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 juli 2015 15:10 
Hansv:
28+ graden

38+ bedoel je waarschijnlijk.

JiMi
(die ondertussen met zijn volgende challenge bezig is: met de caravan door Londen rijden)
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 23 juli 2015 15:46 
Sieds, wat jij bedoelt is het treffen in Bodensee en ja.. dat is alleen vooor genodigden, besloten treffen.
Waarom.. Omdat waar zij het treffen hebben niet groot genoeg is wanneer het slecht weer is...

Michael en Coen zijn daar een aantal jaren geleden geweest, vorig jaar konden we niet ivm verjaardag van Coen.
Dit jaar mag ik mee en staat het op onze CX-treffen agenda. Ik verheug mij er erg op.

Dit weekend is net zoals vorig jaar een vervanging voor Wörnitz.. Dat is door omstandigheden stopgezet vorig jaar.
Nu is het verder dan Wörnitz..

Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt..

Lieke (die er niets geheimzinnig aan vindt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 23 juli 2015 16:29 
@ Lieke,

Dat Wornitz is afgelopen wist ik, maar waar het treffen nu gehouden wordt niet, behalve dan dat het wat verder weg is. Graag meer info: website, adres enzo.

Groet,
Jan

Schrijver Engeltje

Moderator 
#13 | Geplaatst: 23 juli 2015 17:23 
@Jan,

Die Info weet ik niet..
Ik weet dus eigenlijk niet waar mijn man uithangt dit weekend 😋 Heb net begrepen van Coen dat dit alles via Fritz loopt...
Fritz wilt dit nog klein en bescheiden houden. Er bestaat geloof ik nog geen site.
Wanneer en of dit dan door hem vrijgegeven wordt ligt bij Fritz.

Lieke
(Die vertrouwen heeft in haar vent)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 23 juli 2015 17:38 
Inmiddels ben ik op een camping bij Aschaffenburg. Motor kon ik na het tanken van een heuveltje laten rollen, in zijn 2 en vroemm. Morgen komt Michael hier naartoe met een nieuwe accu.

Zuid-Duitse treffen is niet besloten, maar gaat via mond op mond. Fritz wil graag controle over wie en hoeveel er komen aangezien hij persoonlijk aansprakelijk is. Hij wil liever niet dat de datum en lokatie via internet worden verspreid. Een mail aan hem is op zich voldoende om alle info te krijgen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 23 juli 2015 18:27 
Alles voor iedereen weer duidelijk
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Zuid-Duits treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven