Tsja, ik zal dan maar achteraan sluiten in de rij... Ik ben ook op zoek naar een CX500 A type tank.
Ik zal me gelijk even voortsellen: ik ben Bas, 35 jaar en woon in omgeving Rotterdam. Ik ben al fan van Honda vanaf jongs af aan en wil nu mijn kennis verbreden van motoronderhoud naar ook reparatie en revisie.
Sind een paar weken ben ik de eigenaar van een CX500 uit 1981 (volgens mij officieel een custom, ook al staat dit niet op de papieren). De vorige eigenaar heeft er getracht een bobber van te maken met zo min mogelijk kosten. Niet heel succesvol gelukt dus. Maar de motor start goed en draait als een zonnetje dus dat vind ik het belangrijkste. Zoals een echte Honda dus.
Ik heb momenteel een C type tank er op zitten maar ik vind de A veel mooier (ieder zijn smaak). Deze gaat in de verkoop dus mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel (ruilen kan ook
). Er stond wel een heel knappe A type op MP maar deze lijkt net voor mijn neus weggekaapt te zijn... Dus mocht iemand een tip hebben dan heel graag!
Mvg, Bas.