Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Knipperbol stuk

 
Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2016 21:51 
Hallo allemaal.

Vandaag mijn carburateurs gesynchroniseerd met mijn zelfgemaakte synchronisatietool van vijf euro (voor de benzineslang)! #trots.
Zie: https://www.instagram.com/p/BIDZYnIARi2/
Loopt echt een tandje beter!

Wat minder is: linker knipperlicht verrot. Niet alleen het glas. Ik zoek een nette andere met mooi chroom, en niet alleen het glas; de bol is ook stuk Heeft iemand er één ter overname of kan ik beter een nieuwe kopen voor twee tientjes bij Japparts?

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 20 juli 2016 07:29 
hoi bert,

ik weet niet hoe mooi het chroom moet zijn, maar meestal is een nieuwe wel mooier als een 2e handse...
en gaat het om een gewone of om een c knipperlicht?

groetjes werner (heb wel knipperlichten, maar geen mooie)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juli 2016 09:27 
Hey Werner,

T'is een custom... 1983.

Ben benieuwd,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 juli 2016 09:52 
hoi bert,

custom knipperlichten heb ik niet, alleen op de custom van de vriendin.
maar die kan ik niet verkopen, dan heb ik een klein probleem...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 juli 2016 10:35 
Ik heb eens even gekeken, en ja hoor, een Custom knipperlicht, helemaal compleet.
Het chroom is niet 100%, eerder 92% , maar dat zal de leeftijd zijn. Glas is heel etc. etc.....

Je hebt een PB met m'n adres.

Harmony,
Hans.
( die dacht dat Bert in de buurt zat, maar dat niet meer zeker weet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 juli 2016 22:24 
Jammer , na vergelijking van de foto's kwam ik er achter dat het een ander type is, misschien geen eens een Honda. Dus, de zoektocht naar een knipperlicht gaat verder.....

Harmony,
Hans.
( quod erat demonstrandum est )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 juli 2016 22:45 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Zet de foto er dan bij.

Gr. Henk

Kijk op marktplaats.
Ik heb de zooi opgekocht, dus heb ook weer knipperbollen, als ik ze zelf niet nodig heb, kan ik je voor weinig helpen.
Ik had in Vechta al een extra knipperbol gekocht bij Henrie(y), omdat ik van 't voorjaar de motor had neergelegd op één oor.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 juli 2016 21:23 
Bert, als de voorknippers hetzelfde zijn als de achterknippers heb ik nog een prachtig setje voor je liggen.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 juli 2016 11:51 | Aangepast door: Bertbig 
Bedankt heren voor de reacties,

Voor en achter zijn hetzelfde. Wat moeten dat setje van jou kosten Marcel? Als ik "prachtig" lees ben ik gelijk wakker Mag ook in een PB hoor.

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 juli 2016 13:21 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Bert, ik heb ze ooit voor niets van een motormaat gekregen. Dus laten we ook nu de beurs gesloten houden. Ik woon in de buurt van Zutphen. Als jij een beetje in de buurt woont, kun je zo op komen halen.

Chroom en glas zijn nog 100%. Eén heeft alleen een heel klein deukje aan de achterzijde. Maar die duw je er denk ik van binnenuit zo weer uit.

PS Als je even je e-mailadres geeft, kan ik je een foto mailen. Foto's op deze site zetten, is me te ingewikkeld.
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 27 juli 2016 17:43 
Hoi Marcel,

Dan houd ik me graag aanbevolen natuurlijk. Mijn e-mailadres stuur ik even met een PB. Zutphen is wel een eindje weg. Maar ik betaal graag de verzendkosten als je ze zou willen opsturen. Dat kost meestal 7 euro.

Groeten wen vast bedankt!

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 27 juli 2016 18:55 
Bert, je hebt mail.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 27 juli 2016 23:40 
Mail terug Marcel,

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 juli 2016 12:32 
Met dank aan Marcel rijdt mij CX500c binnenkort weer met alle knippers
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Knipperbol stuk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven