Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Connector

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 30 aug. 2016 18:22 | Aangepast door: Hansv 
Ik ben min of meer dringend op zoek naar de connector waarmee de kabelboom vastzit in het contactslot. Alleen het plastic gedeel is voldoende. Er is namelijk een slecht vastzittende bruinwitte draad en dat is toevallig wel het achterlicht. De draad, het koperen deel, schuift vaak iets naar achteren, en dan geen achterlicht, en ook wel een zekering verder.

Ik wacht met spanning (euh.... ) af

Harmony,
Hans.
( twaalf........ )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2016 23:11 
Overigens, weet iemand of de connectors van Ignitech te zien op DEZE LINK passen ? Want dan bestel ik daar....

Harmony,
Hans.
( eng hoor, naar de stamtafel gaan en niet weten of je achterlicht het blijft doen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 aug. 2016 23:13 
Hoi Hans,

Zeg dat dan gelijk ...

En dat is dan denk ik een zwarte 2x3 platte female connector. Ik heb er eentje voor je uit de bak "overgebleven draadjes altijd handig" gevist en zal 'm morgenavond meenemen naar de stamtafel, compleet met wat draadjes er aan die misschien wel handig zijn. Als je eerst licht wilt voordat je 's avonds naar Uddel rijdt kan je 'm ook komen halen, je weet de weg, dat hoor ik dan eventueel wel.

Plezier,

Frans

(nou die laatste nog even ?)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, geen haast hebben
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Connector

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 10
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven