Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

uitverkoop

 
Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 dec. 2016 11:57 
Motoport Rotterdam verkoopt na de brand motorkleding ,helmen,laarzen met rookschade.
Ze ruiken naar een kampvuur op s j k .De spullen gaan weg met 50%korting.
16 / 17 /18 December Fokkerstraat Schiedam .GrWim (die zijn verbrande motorkleding al weer heeft aangeschaft )

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 dec. 2016 21:07 
Oeps, net nieuwe Schubert S3 gekocht bij motorkleding.nl in Tilburg. Wel superfijne helm.. gr, Theo
theo cx ds

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 10 dec. 2016 11:06 
Dank voor de tip. Heb geloof ik niks nodig en ga ook niet langs. Koop ik weer onnodige dingen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 dec. 2016 20:12 
Ik ga zaterdagochtend even kijken. Heb een nieuwe broek en helm nodig. Hopelijk hebben ze iets moois liggen. Nog meer mensen die erheen gaan?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Ton
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 dec. 2016 23:30 
ik denk ik,ff kijken,misschien een jethelm
Tonda

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 dec. 2016 13:38 | Aangepast door: JiMi 
Vanmorgen bij Motoport geweest. Ik was mooi op tijd, we kregen op de parkeerplaats zelfs nog koffie aangeboden van Tim! Eenmaal binnen heb ik een mooie broek kunnen scoren met 50% korting. Dat is mooi meegenomen, hoewel de aanleiding ervoor (de brand) natuurlijk erg triest is. Een helm vinden is niet gelukt, omdat ik een te groot hoofd heb of de helmpjes waren te klein. Mijn kinderen hebben me al laten weten dat de grootte van mijn hoofd in elk geval niets zegt over mijn herseninhoud. Fijn, weten we dat ook weer
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 dec. 2016 21:22 
@JiMi : dat helm probleem heb ik ook, maar iemand heeft me onlangs verteld dat je op een voldoende dikke schedel ook een ECE 22.05 keurmerk kan krijgen

Verder net als ik meestal doe in elk winkeltje even naar de grootste helm vragen en proberen. Op een dag vind je er eentje die past.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 uitverkoop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven