Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /   
 

Vreemde wending in restauratieproject, hulp graag.

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 25 feb. 2017 17:39 
Mooi man! Niks meer aan doen! 👍

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 26 feb. 2017 09:51 
Helemaal met Marcel eens, niks aan doen, het ziet er prachtig uit nu. Groet Leo

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 26 feb. 2017 13:05 
Maar zit die zwarte oxide laag wel vast? Als je er zomaar blanke lak overheen spuit omdat je de kleur wel mooi vind ligt dat er zo weer af denk ik. Heb zelf hier een aluminium pan waarvan de bodem niet bewerkt is en als die uit de vaatwasser komt ziet hij er net zo uit als jouw blok maar de theedoek is ook meteen helemaal zwart!!

Motor onderdelen spoelen met petroleum is beter denk ik.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver GL5
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 2 maart 2017 19:11 
Wanneer is jou vaatwasser weer leeg?
Kom ik ook mijn blokkie brengen...

Schrijver Paul van Ginneke

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 2 maart 2017 23:13 
Hi guys, ik ben ondertussen wat proefjes aan het doen met de zwarte delen maar het lijkt erop dat die kleur gewoon goed vast zit. Krassen met een nagel geeft geen effect.
Ik heb ook één van de deeltjes (de olievuldop) terug blank gestraald en dat geeft ook een bevredigend resultaat.
Ik denk er over om een en ander zodanig te maken dat ik een zwart blok heb met glanzende accenten. Lijkt me wel een spannende fiets worden dan.
Dan moet alleen nog de achterhelft van het carter in de vaatwasser en, nee @GL5, die komt niet beschikbaar voor andere blokken, mag niet van de admiraal hier
Vriendelijkereiziger

Schrijver Paul van Ginneke

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 19 maart 2017 17:08 
Via de pro's van het Nederlandse Aluminium Centrum te horen gekregen dat het toch waarschijnlijk weer gaat verkleuren dus de hele handel maar weer blank gestraald. Wat extra werk maar nu kan ik in ieder geval weer verder met een wat beter voorspelbare einduitkomst
Vriendelijkereiziger

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /
 Vreemde wending in restauratieproject, hulp graag.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven