sorry, ik zal niet zeggen dat het lulkoek is, alleen heb ik zelf de ervaring dat hoe goedkoper de benzine, hoe ouderwetser de benzine, en de benzine van slechtere kwaliteit de witte pomp zeg maar, mijn gl500 het beste rijd.
Ik heb er nu van alles in gegooid, maar ik moet zeggen dat hij altijd het beste liep op de meest goedkope zooi. Jammer dat het net niet water of zeik is, want anders liet ik hem daar op rijden.
Wel heb ik ook de duurdere zaken getankt, noem het maar op, ik heb er mee gereden. Vaak was het verbruik hoog, en kreeg ik er niet het lekkere vermogen mee van wat er wordt verteld.
Dus... sorry, doe mij oude meuk maar.
En ja, E10 rijd mijn wing ook op. maar heeft niet mijn voorkeur. shell V POWER was het verbruik 1 op 16,5.... dus dat doen we ok niet meer.
EN hoe gek het ook klinkt, ik heb graag wat roet resten in de kop zitten, loopt het gewoon beter door. Uitlaat kleppen koffie cream bruin, inlaat kleppen droog, zwart. Tussen de kleppen in wat roet, ook op zuiger, hoewel dat minimaal is.
Dan loopt de cx500 het beste op, oude meuk benzine uit 1978.... mag zonder lood, maar met wat ook goed...
groetjes marco,
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html