Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

werner

 
Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2017 22:05 
Beste werner, hoe is het met je want via een duitse cx rijder las
ik dat je ratbike met aanhanger aan gort is gereden!
Dat is dus geen goed nieuws! Hopenlijk heb je zelf niets!
nb

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2017 22:54 
Oei, dat zijn geen goede berichten, hopelijk heeft werner niets
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 24 mei 2017 06:43 
hij heeft idd een klein ongelukje gehad en is van achteren aan gereden. maar zelf heeft hij niets. ook de aanhanger is nog heel en de rat is inmiddels thuis en gerepareert... het zag ern allemaal erger uit dan het was met zijn rat. de rest mag hij zelf vertellen maar hij heeft het erg druk dus weet niet of hij het leest op forum dus vandaar dat ik even antwoord om jullie gerust te stellen dat werner zelf totaal niets heeft.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 mei 2017 09:24 
Chantal, dank voor de update, valt gelukkig mee.

Dat wordt wel een bordje op de rat met een pijl naar de schade natuurlijk anders kan de verzekerings expert het niet vinden

Groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 24 mei 2017 09:54 | Aangepast door: coenox 
Ter illustratie en wellicht ter geruststelling, een paar foto's die Werner op Facebook had geplaatst. De beugel van de trekhaak zat tegen het spatbord aan:

Trekhaak Werner

Rat op aanhanger
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 mei 2017 09:54 
Gelukkig maar dat hij zelf niets heeft
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 mei 2017 10:31 
Ai, dat is slecht nieuws.... Een aanrijding is altijd vervelend. Zolang het 'alleen maar' blik etc. valt het wel mee. Maar toch vervelend....
Succes met oplappen , van de motor, de aanhanger , maar vooral ook van jezelf.

Hij heeft je vast niet gezien.....

Harmony,
Hans.
( ziet ook wel eens iets niet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 24 mei 2017 22:28 | Aangepast door: beinhart 
norby:
je ratbike met aanhanger aan gort is gereden!

gelukkig niet hahaha

peter cxje:
hopelijk heeft werner niets

nee ik had voor dat ongeluk al die tik

coenox:
De beugel van de trekhaak zat tegen het spatbord aan:

dat was al, maar op de foto was alles ook tegen de achterband aangeschoven

Hansv:
Succes met oplappen , van de motor, de aanhanger , maar vooral ook van jezelf.

motor staat alweer rijklaar (nog even de koffers en accessoires terugplaatsen) aanhanger was niet beschadigd en ik ook niet.

opknappen, men neme een kniptang om de accessoires te verwijderen, men neme een hamer om de trekhaak weer naar achter te timmeren daarna sleutel 15 om het boutje weer vast te draaien. en als laatste een zaag om het gebogen spatbord te verwijderen....
tadaa het rijd weer...

trekhaak
voor iedereen die mij dus destijds zei; je moet de trekhaak aan het frame monteren en niet met een los plaatje, ik dank mezelf dat ik daar dus niet naar geluisterd heb hihi, zoals jullie zien op de foto (als die nu gelukt is, anders zet iemand hem wel goed neer) zit de voetsteun en het kofferrek aan het frame, en dan schuin naar beneden een ijzeren plaatje waar ik de trekhaakbeugel aan bevestigd heb, die was dus door de klap naar voren geschoven, als ie aan het frame had gezeten was ie waarschijnlijk krom of nog erger de aanhanger kapot geweest...

groetjes werner (morge nog even alles terughangen, koffers enzo...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 mei 2017 22:35 
werner, je hebt toch niet als mijn buurman als dit verzekeringswerk was de schade groter gemaakt als die was, ha ha.
Hij zei altijd tegen me verzekeringen moeten voor je werken, die verdienen genoeg.
Elke keer met een schade denk ik aan die man.
tegenwoordig zijn ze best aardig als je maar niet naar dure schadebedrijven gaat, ze hebben liever dat je hetzelf oplost.
nb

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 25 mei 2017 08:17 
norby,

ik heb maandag de aanrijding gehad, rond 16 uur (was rond 21 uur weer thuis)
toen werd er gezegd door de berger, dinsdag brengen we de motor.

dinsdag chantal geregeld om de hele dag hier te zijn, ik vroege dienst en in mijn pauze bellen;
berger; nee wij brengen hem pas woensdag, zlm; mag ik hem zelf ophalen? wil met hemelvaart weekendje weg
14 uur motor ophalen, zlm aan de lijn; kan hem niet voor donderdag laten maken bij motorzaak, mag ik zelf sleutelen?
ja mits ik genoeg foto's maak (nou iedereen weet hoeveel foto's ik op sjk maak hahaha)
motor smiddags gerepareerd; zie mijn vorige bericht

woensdag middag; 't slagschip weer opgehaald van servicebeurt, daarna door naar verjaardag met bbq hihi...

dus had ik niet zelf gerepareerd had ik met hemelvaart mijn weekendje niet door kunnen gaan, heb ik ook duidelijk aan de zlm uitgelegd ;)
anderzijds had ik dit door motorzaak offerte laten maken dan was dat met uurloon misschien meer als de dagwaarde geweest? en dan? totallos verklaring?

groetjes werner (o ja, nieuwe achterband, die was toch beschadigd en was niet meer vol toen ik hem dinsdag ophaalde)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 mei 2017 09:51 
ja, ik weet ook niet wat de dagwaarde is, lijkt mij snel dat total loss waarde met onze motorfietsen.
Het verhaal van mijn buurman gaat niet met onze motorfietsen op.
Het erge is dat die buurman van mij toch werkelijk veel schades heeft kunnen opschroeven.
Bij lekkage aan dak meldde hij schade pas na een grote storm..........
nb

Schrijver beinhart

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 26 mei 2017 00:17 
norby:
Bij lekkage aan dak meldde hij schade pas na een grote storm

dat is dan weer het voordeel van de cx, wij hebben geen dak, maar een cabrio hahahaha
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 werner

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven