Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Vetter top voor CX500 te koop

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2017 17:19 | Aangepast door: brinkcx 
In mijn overdadig enthousiasme om een kuip op de CX te krijgen zijn er op één of andere manier in totaal wel 4 van die dingen hier in de garage binnen gelopen. Twee zijn er inmiddels naar het grof vuil verhuisd, ééntje zit er op de CX (zie avatar) en dan is er nog ééntje over.

Dat is een redelijk nette Vetter top, compleet met steun en aansluitkabel, ruit is behoorlijk goed. Staat al een tijdje op MPL, hier (klik) even vergeten dat ook hier te melden.

Mooi ding voor de liefhebbers, zit bij mij niet op de CX omdat er een nog fraaiere Rickman Polaris langs kwam, maar anders was het deze geworden (en ik ben wat kritisch)

Bied maar wat, of meld hier via PM als er al een (weinig zeggend) bod op MPL staat

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2017 19:58 | Aangepast door: Hansv 
Als jij zo graag die Vetter kuip wil gaan gebruiken, moet je dat vooral gaan doen.
En dan neem ik die Polaris wel over.... Goed idee he

Harmony,
Hans.
( vind de Polaris van Frans wel heel erg mooi )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2017 14:38 
Goh... Ken nog iemand die die Polaris wel heeeeeeel mooi vindt...
Toch Coen???

Lieke
(die met bewondering naar Frans zijn kuip heeft staan smilen bij de motorzegening in Grubbenvorst)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2017 14:42 | Aangepast door: coenox 
Twee Polarissen (1 op oude rooie) en 1 los, en twee Vetters (1 los, komt van Groene Draeck en minstens zo mooi als deze) en een witte op de GL1000. Zonder originele ruit. Maar om deze nou alleen voor de ruit te kopen. Oh, ja en nog een kuip van Bates. Dus meer dan voorzien. Maar inderdaad, als die Polaris van Frans beschikbaar zou komen, zou ik daar overheen stappen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2017 15:53 
Ik durf er niet meer mee te rijden, voor je weet is ie verdwenen.... ga dat ding in de brandkast stoppen .........
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 30 mei 2017 19:59 
ik heb ook nog een rooie polaris kuip liggen, daar is heel veilig mee te rijden frans.
die is lang niet zo mooi als die je er nu op hebt, dan kan je die veilig thuis leggen hihi
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 juni 2017 19:43 
Is verkocht.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Vetter top voor CX500 te koop

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven