Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vechta 2017

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 april 2017 14:17 
Hallo allemaal.

Ik overweeg om dit jaar samen met Victor naar de Vechta treffen te gaan.
Nu is het met de SJK dat Victor uit kijkt naar de hamburger op vrijdagavond en de muziek.
En op de zaterdag naar de kleppendekselrace en het ringsteken.
Wat kunnen weaktiviteiten verwachten in Vechta, ik heb in de oude reisverslagen gelezen over een toertocht, maar staan er ook nog andere dingen op het programma.
En is er op de camping nog wat te doen.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 april 2017 15:07 
Een hamburger is op Vechta ook wel te regelen.
Maar de rest van het programma? Meestal een tocht vanaf de Dummersee terug (30km) , met een hele lange rij motoren. Naar de Dummersee toe moet je solo, of in een klein groepje doen.
En verder, tja, Er is muziek, maar wat ? Er is een spel, maar of het touwtrekken is, of achterbandje rollen, of bierkratten race.... Ik weet het niet. Elke keer weer iets anders.....

En ja, Vechta staat ook op mijn lijstje....

Harmony,
Hans.
( 8ste keer Vechta )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 april 2017 22:46 
En wat zijn de kosten, ik zie niet zo snel op de site wat er berkend wordt.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver jakob

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 april 2017 22:53 
http://guellepumpe.de/guellepumpentreffen-vechta/#preise
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 22 april 2017 08:14 
en niet te vergeten het grote kampvuur....dus vergeet niet marsmallows mee te nemen als hij dat lust... stokken genoeg in de buurt...

ook bij mij staat vechta op het lijstje en niet alleen.... ik neem elize mee en mn honden natuurlijk...

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 april 2017 21:07 | Aangepast door: Arnold 
Wat betekend Guellepumpe eigenlijk.?????
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 april 2017 21:45 | Aangepast door: Hansv 
Guellepumpe = Gierpomp

De benaming komt uit een strip.
Zie ook de opmerking van MAST, in deze post....

En nog wel helemaal vertaald in het Nederlands, waardoor de benaming Guellepumpe helemaal niet uit de .... euh... verf is het juiste woord niet in dit geval.... Nou ja, je begrijpt het wel......

Maar HIER is de originele strip, in het Duits....

Harmony,
Hans.
( 't is gewoon een sh*t zooi )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 24 april 2017 22:15 
En via die strip die over ene Werner Beinhart gaat, is 'onze' Werner aan zijn bijnaam gekomen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 25 april 2017 08:42 
MAST:
is 'onze' Werner aan zijn bijnaam gekomen

jep, die heb ik zelf gekozen, ik was al groot fan van werner en had een naam nodig op forum's
dus dat werd beinhart, ik woonde destijds in duitsland toen de 1e film uitkwam.

groetjes werner (maar ik ben geen verwarmingsmonteur)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 2 juni 2017 09:26 
Over een week of twee is het al weer zover: Vechta.....

Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie er die kant uit gaat. Hoe groot zal de Nederlandse delegatie zijn dit jaar ?

Ik ben van plan naar Vechta te gaan. 't Zal nog krap worden, met de nieuwe keuken die net in die week geplaatst gaat worden, gedoe met alles opnieuw inruimen en zo, maar toch.... Niet dat ik veel bij elkaar hoef te zoeken, het meeste ligt er nog, net uitgepakt van Engeland.

Wie? Wat? Waar? Hoe? etc.


Harmony,
Hans.
( die liever het 'oude' vechta-topic reactiveerd dan een nieuw te starten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 2 juni 2017 19:34 | Aangepast door: Erik1 
Ook ons clubje is weer van plan om naar Vechta te komen. Daarmee bedoel ik natuurlijk Neef Jan natuurlijk met Klodder, Sjaak met zn dikke Suus, Arie waarschijnlijk met de MZ en "Rookie of the year" Jeroen, de vriend van Maud, onze oudste dochter, op zn Kwalijksaki ER5. Zo zie je, heel voorzichtig groeit de Nederlandse afdeling op Vechta toch weer een beetje.

Groet Erik. ( Die zelf ook mee gaat. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 3 juni 2017 08:23 
ja werner gaat er zijn, ook ik en elize komen....alleen is het nog ff afwachten hoe haar vinger geneest als ze dan nog niet in handschoen past word het vrees ik met de auto maar komen zullen we.... haar insteek is al als ik er maar bij ben dat is belangrijker dan op de motor komen. planning is om met familie berends mee te rijden (vanmij toch, werner moet eerst nog slapen want komt uit de nacht) maar moet ik nog even goed afspreken met ze.

groetjes chantal (die er samen met elize al heel hard naar uit kijkt om iedereen weer te zien en er een geweldig weekend van te maken)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#13 | Geplaatst: 3 juni 2017 09:18 
chantal:
met de auto maar komen

Dan heb je ruimte genoeg.
Dan zal ik voordat je de auto komt halen hem alvast laden hihi

Groetjes werner (neem ik alleen lunch pakket mee voor onderweg)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 3 juni 2017 10:27 
Is er ook een plaats op camping waar de Hollanders staan of is alles gemixt.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 3 juni 2017 11:27 
Arnold:
Is er ook een plaats op camping waar de Hollanders staan of is alles gemixt.

Lastige vraag. In principe is alles vrij.... Wel zul je zien dat er een grote 'verzuiling' plaats vind. Duitsers van die enen club staan gezellig bij elkaar, van de andere club staan ook gezellig bij elkaar.... Sommige plekken zijn van oudsher (ahum) gereserveerd uit macht der gewoonte voor die speciale groep. En toch is alles 'vrij'.
De Nederlanders hebben eigenlijk twee plekken. Wat lastig uit te leggen waar en hoe. Grote tenten, vouwwagens en dergelijke staan meer naar rechts, op een veldje, anderen, met minder grote tenten hebben sinds jaren een plek nabij één der gebouwen.
Wat het beste is? Geen idee. De andere groep heeft natuurlijk altijd de mindere plek.

Deze keer zal het vast anders zijn, ik heb gelezen dat 'das heilige rasen', het grasveld waar de CX-en al jaren staan, nu wordt bebouwd. En ik kan al zo slecht met veranderingen omgaan......

Harmony,
Hans.
( die het afwacht .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vechta 2017

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven