Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Montage Schurgers kuip op cx500e

 
Schrijver Rudy Berendsen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 aug. 2017 12:48 
Ik heb een Schurgerskuip 980S gekocht en wil deze monteren op mijn CX500e (bj'83), ik zie in de showroom meerdere motoren met dit type kuip.De beugel die er bij zit past niet op de CX, heeft er iemand nog een passende beugel liggen die ik kan overnemen of kan iemand mij een montage tekening sturen of foto's van zijn eigen CX waar dezelfde kuip op gemonteerd zit zodat ik zelf een beugel kan maken. Alvast bedankt
Een CX groet van Rudy Berendsen

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 aug. 2017 08:19 
Ik heb nog een beugel liggen die bij een Schurgers kuip hoorde. Er liggen ook nog lowers en een ruit. Ik stuur je ff een PB met mijn mail adres.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 sept. 2017 20:31 
Hoi Rudy,
Als de beugel van Erik op jouw motor past, is het ok
Mocht het zo zijn dat de bevestigingsset toch niet geschikt is voor jouw CX 500 E, dan heb ik voor jou nog de passende spullen liggen.
Groet, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Rudy Berendsen
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 sept. 2017 22:59 
Hallo Henk,
De beugel van Erik past wel, maar ik vind dat de kuip dan te ver voorover hangt, is de bevestiging van jouw anders, kun je er een foto van maken.
Groet Rudy

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 sept. 2017 20:44 
Rudy,
De bevestigingen voor een Schurgers kuip zijn voor bijna ieder model anders.
Als de set van Erik past, zal deze ook voor een E-type zijn.
Het frame van de andere CX-modellen wijkt nogal af van dat van jouw motor.
Ik spreek uit ervaring, want ik had zelf een E(of Sport), met een Schurgers kuip en heb er ook nog enkele gekocht en weer verkocht.
Eind volgende week zal ik je een foto sturen van de set die ik heb.
Groet, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Rudy Berendsen
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 sept. 2017 18:56 
Hallo Henk
Alvast bedankt

Gr. Rudy

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Montage Schurgers kuip op cx500e

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ erikcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven