Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /   
 

Showroom: Specials

 
 
Pagina  Pagina 5 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende »

Schrijver CxREW
Admin 
#61 | Geplaatst: 2 nov. 2017 19:38 
Model: CX 500 C
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden: CX500-C Solo-Chopper
80.500 km.
Das Motorrad wurde in 2003 umgebaut und mit zahlreichen Extras versehen:
Heckverkürzung um 16 cm zur Aufnahme eines Harley
Fat Boy Solositzes in Leder - Sonderanfertigung eines verzinkten Heckfenders - Sissybar mit runder Werkzeugtasche - Chopperwindschild - Chopper Rückleuchte - verchromter Gepäckträger auf dem Schutzblech - Sturzbügel - Ochsenaugenblinker - Frontfender mit Chromreling - Fenderlight - Lightbar mit 2 Zusatzscheinwerfern - verchromte Zusatzfußrasten
vorn - Öltemperaturmesser am Ölpeilstab - Motorteile poliert: Vergaserdeckel,
Kupplungsdeckel, Ventildeckel, Ölfiltergehäuse.

Eigenaar: ?







webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#62 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:36 
Model: CX 500 Custom
Bouwjaar: 1981
Motor van cb-kees (countryboy) blok is gestraald en opnieuw gespoten. Waterpomp onderdelen vernieuwd zijn nu bezig om het geheel verder te verchoppen.
Zie de foto's hieronder.
Groet'n ut Groningen

Eigenaar: CB Kees

Mijn cx hardtail krijgt vorm, het frame is zo goed als klaar. Het achterspatbord ook, we zijn nog bezig met een nieuwe RVS accubak een ander RVS stuur, buddy, en RVS voorspatbord. Luchtfilters zijn besteld. 2 in 1 uitlaat komt van een onlangs gekochte sloper. uitlaat paste niet en er was heel wat trek en buigwerk nodig om hetgeen passend te maken!









webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#63 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:37 
Model: CX 500 Custom
Bouwjaar: 1980

Eigenaar: Patrick



webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#64 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:37 
Model:
CX 500 Custom
Bouwjaar: 1981 Bijzonderheden:
Dit is mijn motor na een opknap beurt. Hij is in houtimitatielook geschilderd.
Ik ben onderhouds schilder, vroeger heb ik het vak geleerd van een oude baas en deze baas deed ook in oude technieken zoals houtimitatie en marmerimitatie. Houtimitatie: je zorgt dat je onderdelen in de juiste ondergrondkleur staan, b.v lichtbruin dan maak je een sausje van 50% terpentine en 50% gekookte lijnolie. Om het wat dikker te maken doe je er wat gemalen krijt in en voor de droging wat siccatief en dan wat kleur b.v. gebrande omber. Het geheel goed mengen en dan kan men de saus aanbrengen met de kwast en men breng de houtnerf aan door met een spalter door de natte saus te trekken en een noest of kwast maak men door in de natte saus een rondje te draaien met een lyon penseel. Als het geheel droog is breng je een blanke laklaag aan voor de bescherming.

Gerrit





webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#65 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:38 
Model: CX 500 Custom
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden: Zeer apart! Een cx 500 Custom hardtail chopper, taildragger achterscherm, speciale tank, open uitlaten.

Eigenaar: Jan



webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#66 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:38 
Model: CX 500 Custom
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden:
Zie hieronder.
Eigenaar: Wim

Leuk dat je de foto in de showroom wil plaatsen! De motor is vanuit Canada geïmporteerd en was toen roze. Was ja.. echt roze. Voor mijn vrouw heel erg leuk, maar dat ik op de snelweg werd nagefloten dus toch maar van kleur veranderd! Het is een perfecte motor en dat ik hem weg wil doen is omdat ik vorig jaar maar 16 km gereden heb en het er niet van zie komen dat ik dit jaar veel meer km zal gaan maken.
Een vriend van een vriend die kunstenaar is, heeft de motor gespoten. Bouwjaar 1981 en echte km. 29365! Misschien is er bij de club een geïnteresseerde?

Met vriendelijke groeten, Wim



webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#67 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:44 
Model: CX 500 trike
Bouwjaar: ?

Eigenaar: Spitfireart



webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#68 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:45 
Model: CX 500 Custom
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden:
Lees hieronder
Eigenaar: Jorgen

HONDA CX 500 C (PC 01) 1981

Motor: CX 500 E (PC 06), Bouwjaar 1985
Alle bouten vervangen door RVS imbusbouten,
Uitlaat: Originele bochten, collector CX 500 E, Einddemper MIVV
Frame: Origineel CX 500 C, gezandstraald en gepoedercoat,
Vorkpoten: Origineel
Voorvork: Verbreed tot 220 mm met Gabelbrücke AME KIT 925 B
Stuur: LSL Dragbar met geintegreerde kabels en bedrading
Schokbrekers: HAGON Classic 1, 60mm verlaagd
Wielen: Omgebouwde ComStar-velgen tot spaakwielen, velgen rood gepoedercoat, RVS spaken,
Tank: KAWASAKI VN 800 A
Koplamp: KAWASAKI VN 800 A
Instrumenten: alleen Toerenteller (eigenbouw houder) + controlelampjes
Achterlicht: HELLA Trecker-Rücklicht, met eigenbouw nummerplaathouder
Contact: rechts, onder de tank, eigenbouw houder
SEEGER forward controls
Lak: Landwirtschaft, CLAAS australgrün für CLAAS Matador Gigant (Bj. 1962 - 1967)







webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#69 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:45 
Model:CX 500
Bouwjaar: 1980
Bijzonderheden: kmstand: 88000
Motor had twee jaar stil gestaan.
Na een drup benzine en de accu opladen was het starten en lopen!
Twee keer stil gestaan aan de weg, nu is alles voor elkaar, met dank aan de buurman!
Rechter foto is zoals hij eerst was, de linker is recent genomen!

Eigenaar: Henk





webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#70 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:46 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1981
Bijzonderheden:
Zie hieronder.
Eigenaar: Shane

Hello From Southern California!

I have not written to your website in sometime due to the fact that I had to hunt down and attain a whole new engine for my CX 500 D. I ended up finding an 81 D in excellent condition for parts at only 100 dollars. I was very happy to bring it home and start the motor swap. Well it has been a long time but I have enclosed some pics of my CX 500 for your website, I hope you post them. I have done a lot to my bike for a custom look, including a custom black two to one exhaust, custom seat, flat black gas tank sprayed in heavy duty Enamel paint to protect from weather or spilt gas, custom graphics, shaved emblems, front air ride shocks, fabricated rear tail section. (shortened for a more street look). I also got rid of the airbox after I had the carbs over jetted and bored for better fuel and air flow. They run with velocity stacks that I found from a dealer of NOS parts. Real cafe racer parts! anyways, I hope you like them... let me know what y'all think!

Shane.





webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#71 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:47 
Model: CX 500
Bouwjaar: 1982
Bijzonderheden:
Zie hieronder
Eigenaar: Wim

Ik ben al druk bezig met onze Honda three wheel Rear Digger (zo staat hij op het kenteken). ik wil er een bak opbouwen aan de achterkant zodat je er mooi je spullen zoals je helm en kleding in kwijt kan als je effen wil winkelen of zo. De motor is een 1982 cx 500 geïmporteerd uit België en had toen we hem kregen al een Nederlands kenteken.

Zoals ik al zei: druk mee bezig. De bak wordt van aluminium, die kan na in de primer te zijn gezet, mooi gespoten te worden.

Ik heb nooit motor gereden maar dit lijkt me de ultieme oplossing omdat je hier met rijbewijs B gewoon mee weg kan, (Lijkt me heerlijk).

groetjes uit Wierden OV

Wim.





webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#72 | Geplaatst: 2 nov. 2017 21:48 
Model: CXE 650
Bouwjaar: ?
Bijzonderheden: ?
Eigenaar:?





webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#73 | Geplaatst: 3 nov. 2017 21:02 
Model: CX 500
Bouwjaar: ?
Bijzonderheden: -

Eigenaar: Jerry







webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#74 | Geplaatst: 3 nov. 2017 21:02 
Model:
CX 500 Off The Road
Bouwjaar: 1979



webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#75 | Geplaatst: 3 nov. 2017 21:03 
Model:
CX 500 C(rosser)
Bouwjaar: ?
Bijzonderheden:
..En weer een crosser!





webmaster (JiMi)

Pagina  Pagina 5 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende » 
Showroom www.hondacx500.nl Forum / Showroom /
 Showroom: Specials

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven