Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

CX gespot in videoclip

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 jan. 2018 23:08 
Ik kwam de clip van Road to hell van Chris Rea tegen. Daar zie je tussen 1:35 en 1:40 een CX op de achtergrond rijden.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 6 jan. 2018 11:19 
Zo. Dan heb je heel goed zitten kijken! Het is dat je de tijd aangaf anders had ik hem gemist.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 jan. 2018 18:04 
Nou, idd, je kan nog het beste de Comstar velgen herkennen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Clemens wessel
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 jan. 2018 16:11 
Help,ik ben blind..........(ik zie hem echt niet😀)
Nog maar eens kijken,geen kwelling bij dit fijne liedje.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 jan. 2018 17:25 
En op 1:23/1:24 is de karakteristieke cilinder te zien, net onder de armen van de voorgrond rijder door.


Harmony,
Hans.
(die nog even door morgen heen moet, en dan is het leven weer gewoon )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 jan. 2018 17:58 | Aangepast door: JiMi 
Hier:
CX
Applaus voor degene die meer foto's van deze motor kan vinden op internet. Ik weet niet of die bestaan.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 8 jan. 2018 00:08 
Tientallen foto's van café racers zijn er te vinden.
Maar er zijn wat kenmerken waar je op kan letten. BV: een iets schuin oplopende chromen uitlaat, een kort zadel, een lampje op het korte achterspatbord, een opengewerkt deel waar de accu normaal zit, een custom tank, en glimmende kleppendeksels, comstar wielen en chromen schokbreker maakt het zoeken al wat specifieker.
Ik heb hem nog niet gezien tussen de Google foto's helaas.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver GL5
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 jan. 2018 09:41 
Perfecte observatie ...

Als ik mij het goed herinner is er een aflevering van de Knight Rider waar een motorgang in voor komt.
Daar is een CX of GL te zien.

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 CX gespot in videoclip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven