Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Ontstekingsprobleem

 
Schrijver Benny_83
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2018 12:35 
Hallo,

Even voorstellen. Ik ben Benny uit Beernem bij Brugge.
Ik heb enkele jaren terug een PC01 omgebouwd tot caferacer.
Na twee jaar er met plezier zonder problemen mee gereden te hebben, begint het opeens.
Bij een warme motor valt de ontsteking uit bij vol gas geven in het opschakelen. Voorzichtig optrekken lukt wel.
Bougie koppen, Ht coils en cdi zijn reeds vervangen. Probleem ligt volgens mij bij de stator.
Nu heb ik al veel gehoord over de Ignitech, maar is dit een blijvende oplossing?
Heeft iemand ervaring met Rae-san ontsteking? www.rae-san.com

groetjes,

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2018 21:25 | Aangepast door: MAST 
Bij stator problemen kan een ignitech een oplossing zijn. Zonder het blok open te maken kan je snel weer op weg. Maar als je stator daarna ook niet meer laadt, moet het blok toch open. Het kan een hele tijd goed gaan. Wat betreft de Rae-san, daarvoor moet je op het Amerikaanse of Australische forum zoeken. Daar hebben ze meer ervaring met Rae-san. En er is ook nog de "Finnbox".
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Benny_83
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2018 21:33 
Heb vandaag de Full hall kit besteld bij rae-san.
245 Australische dollar of 162 euro inclusief verzenden.
Hopelijk niet te veel douane kosten
Ik houd jullie op de hoogte van dit avontuur

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Ontstekingsprobleem

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven