Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

A.s Woensdag 27 juni Veluwestamtafel, de langste van het jaar !!!

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2018 14:52 
Woensdag 27 juni is er weer de Veluwestamtafel : Dit keer is het op de langste dag van het jaar, waarop de Veluwestamtafel plaats kan vinden.
De stamtafel zelf zal niet langer zijn, of er moeten heel veel CXers zich geroepen voelen te komen, dan verlengen wij de stamtafel......
Maar hoe dan ook, de weersvooruitzichten zijn uitstekend, dus maak er een mooi ritje van naar Buds, centraal gelegen in Nederland !!!

Tot aanschuifs,
Henk T.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2018 15:11 | Aangepast door: Hansv 
Ik dacht al dat het woensdag stamtafeldag was... De kalender gaf aan dat het de laatste woensdag van de maand zou zijn. Nu kan er natuurlijk gewoon een kalenderhervorming plaatsvinden, zomaar, per decreet of zo......

Ik zal eens kijken of mijn Rode Rakker aanwezig kan zijn op de stamtafel.... nou ja, niet erop..... maar je ziet me wel verschijnen....



Harmony,
Hans.
( die bij woensdag 'stamtafel' in de agenda heeft staan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2018 15:22 
Hans, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, dat de kalenderhervorming heeft plaats gehad, want de volgende maand is de stamtafel op dinsdag gepland. FOUT, FOUT, FOUT!!! Aan de agendabeheerder graag deze fout herstellen. Bvd.

Gr.Henk T.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2018 18:45 | Aangepast door: MAST 
Goed gezien van je Henk! Werner, klusje voor jou!
Ik heb de carburateurs onder mijn cx vandaan gehaald. Ik hoop ze weer in elkaar te hebben voor woensdag. Als dat niet lukt, heb ik nog alternatief vervoer. Tot woensdag!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 juni 2018 23:07 
Ja, was ook mij al opgevallen, laatste Woensdag en zo.

@MAST : je moet de carburateurs er ook niet onder leggen, ze horen zo'n beetje aan de bovenkant

tot Woensdag, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juni 2018 09:19 
Ja, ook ik zal er weer bij zijn, langste dag of niet, de Veluwse wil ik liefst niet missen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 26 juni 2018 16:08 
Honkie Tonkie:
, dat de kalenderhervorming heeft plaats gehad, want de volgende maand is de stamtafel op dinsdag gepland. FOUT, FOUT, FOUT!!! Aan de agendabeheerder graag deze fout herstellen. Bvd.

dat is helemaal niet aan mij doorgegeven dus het is niet mijn fout dat het niet aangepast is in de agenda!

maar even voor de duidelijkheidm jullie willen op dinsdag 24 juli im plaats van woensdag 25 juli de stamtafel houden? zoja geef dit even door aan de officiele bestuursmail, want die komt bij mij wel binnen...

groetjes werner (heeft met dit weer niet zoveel tijd en zin om op het forum te zitten, rij liever rond)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 26 juni 2018 18:44 
Werner, de Veluwe stamtafel is meestal op woensdagavond. En nee, we willen niet op dinsdagavond! Blijkbaar is er een verkeerde datum tussendoor geschoten. Ik verander het morgen wel als ik weer bij mijn laptop kan. ( hoeft er geen mail naar het bestuur ) Ik snap dat je liever op je motor gaat rondrijden met dit mooie weer!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 juni 2018 23:13 
Ben over net iets minder dan twee weken jarig, dussssss

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 27 juni 2018 02:49 
MAST:
Moderator

#8 | Geplaatst: Gisteren 18:44 Reactie Quote  
Werner, de Veluwe stamtafel is meestal op woensdagavond. En nee, we willen niet op dinsdagavond! Blijkbaar is er een verkeerde datum tussendoor geschoten. Ik verander het morgen wel als ik weer bij mijn laptop kan. ( hoeft er geen mail naar het bestuur ) Ik snap dat je liever op je motor gaat rondrijden met dit mooie weer!

Dan nog kunnen ze mij gewoon mailen en hwt vertellen. In plaats het zo op de site te zetten. We zijn allemaal mensen en soms word vergeten dat het bestuur ook maar vrijwilligers zijn die fouten kunnen maken. Ik hou de agenda gewoon bij dat hoef jij niet te doen ik kan gewoon veranderingen aanbrengen als ze een mailtje naar mij sturwn; beinhart@home.nl

Groetjes werner (ook een mens)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 27 juni 2018 16:31 
Ik ben er ook bij vanavond.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 A.s Woensdag 27 juni Veluwestamtafel, de langste van het jaar !!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven