Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

'83er CX500 te koop

 
Schrijver Sjoerd van den Biggelaar
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 sept. 2018 10:34 | Aangepast door: Sjoerd van den Biggelaar 
Hierbij bied ik mijn mooie Honda CX500 aan.
Het gaat om een 83er met 83000 op de teller. Ik heb hem gekocht van de eerste eigenaar. Hij is geheel origineel in ongerestaureerde prachtige staat. Geen deuken of gekke schades, gewoon een erg mooie Nederlands geleverde motor in de juiste kleur en met de (vind ik) juiste wielen.

De motor draait als een zonnetje en is keurig mooi droog. Opstappen, rijden en genieten!
Ik heb de motor ruim een jaar, maar doe hem toch weer weg. Ik was van plan om deze te gaan verpesten tot caféracer, maar daar vind ik hem zelf veel te mooi voor. Het zou werkelijk zonde zijn om deze motor kapot te slijpen en te voorzien van een AliExpress zadeltje en een set andere lampen en tellers. Dit is dan ook geen goedkope basis voor je project, maar gewoon een prachtige motor voor de liefhebber.
Mocht je hem toch kapot willen slijpen, dan heb je in ieder geval geen omkijken naar de techniek, want dat is allemaal in orde.
Kom bij serieus interesse eens kijken en maak (als we het over de prijs eens zijn) eens een rondje.

Vorig jaar voorzien van frisse olie, koelvloeistof en filters. Komt echter met nog een onderhoudsset voor het volgende seizoen (olie, koelvloeistof, kleppendeksel pakkingen, Oliefilter en pakkingen, Carterplug en pakking.

Nadelen? De schakelvork zou een nieuwe keerring mogen hebben. Laat bij een warme motor af en toe een drupje vallen.
De banden zijn erg goed qua profiel, maar tonen wat droogte scheurtjes.

Staat lekker droog in Loon op Zand (bij Tilburg).
Foto's kun je vinden via dit album: https://photos.app.goo.gl/HVSrVNqUttKGqzyz5
Prijs: 1950. Zijn er goedkopere te vinden? Misschien wel, maar ook in deze staat? Lastig. En bieden staat vrij
In verband met spam vermeld ik mijn email adres hier niet. Graag een berichtje via het forum en dan kunnen we verder mailen/appen.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 sept. 2018 11:32 
Eén ding is zeker Sjoerd, de motor ziet er erg mooi uit. Suc6 met de verkoop, gaat vast lukken. Groet Leo

Schrijver Sjoerd van den Biggelaar
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 sept. 2018 15:51 
Dankjewel Leo! Ik verwacht ook dat hij zo weg is. Hij seizoen is welliswaar voorbij, dit is alleen al een plaatje om naar te kijken. Seizoen voorbij trouwens......ik ga hem zometeen nog eens even uitlaten met dit weer.

Ik heb veel vrienden die motor rijden, maar allemaal moderne motoren en dat houd ik simpelweg niet bij en ik wil geen onnodig hoge toeren maken met deze oude dame. Dus dat is ook een belangrijke reden om naar wat modernders op zoek te gaan.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 sept. 2018 10:57 
Zelfde probleem hier Sjoerd, daarom heb ik op een bepaald moment toch gekozen voor een Magna en van die keus heb ik nog geen spijt gehad.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 27 sept. 2018 13:42 
Respect voor het feit dat je deze wilt behoeden voor de slijptol. Ben zelf al meer dan voorzien, dit jaar zelf nog een Custom 'gered'. Ik hoop dat je een liefhebber vindt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 '83er CX500 te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven