Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

A.S. Woensdag is weer het evenement VELUWESTAMTAFEL !

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 okt. 2018 16:52 
Hallo CX Vrienden, het is weer zover, de Veluwestamtafel dient zich weer aan.
Woensdagavond 31 oktober is iedereen bij Buds welkom.
Had je als voornemen om dit jaar minstens één keer deze gezellige Veluwestamtafel te bezoeken, dan ..... ben je van harte uitgenodigd.
Tot woensdag.

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 okt. 2018 19:10 
Staat in de agenda hoor, zeker van plan er bij te zijn !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2018 23:26 
Staat bij mij ook in de agenda. En als het weer een beetje meezit, neem ik een middenbok mee voor Frans. (die dan nog wel onder mijn cx zit)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 okt. 2018 12:22 
Het staat ook in mijn agenda om voor de eerste keer in oktober 2018 naar de Veluwse Stamtafel te gaan!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 okt. 2018 17:50 
Ik heb een middenbok , die naar de stamtafel wil. Ik denk, dan ga ik gewoon mee...
Maar wel met de vierwielige Honda!


Harmony,
Hans.
( wat een middenbok is, weet ik.... maar zijn er ook linker en rechter bokken ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 30 okt. 2018 20:12 
Hansv:
maar zijn er ook linker en rechter bokken ?


Het is maar hoe je het bekijkt! Links en rechts of voor en achter?
l en r bok
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 31 okt. 2018 19:02 
Update. Het wordt toch de vierwieler. CX loopt wel maar er is een probleempje met de elektra. Het lukt me niet dat op tijd te fixen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Klaas
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 nov. 2018 15:58 
Hallo Cx'ers !

Is er een jaarplanning oid van de stam tafels ?
Ik wil graag mijn neus en een tweewieler is laten zien!
Echter moet ik dit, als student/arbeider, schijnbaar tijdig agenderen ... (ben er nog nooit geweest )

MvG klaas
Motoren, sinds kort al vele gehad maar cx’n blijven de waardevolste schat!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 1 nov. 2018 16:06 
Klaas,

in de agenda, 'Eerstvolgende Evenementen' op de Website staat een lijstje met welke stamtafels er waar zijn. Niet allemaal zijn ze druk bezocht, maar in elk geval zijn Veluwe en Noord Holland actief. Mochten er meer zijn dan zal er nog wel een rectificatie op dit bericht volgen, hetzij van mij, maar vast en zeker ook van anderen !

Hoop je een keertje te zien: Veluwe, elke laatste woensdag van de maand

Harmony,
Hans.
( was er gisteravond ook )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 1 nov. 2018 16:08 
Hallo Klaas. Jazeker, er zijn enkele locaties in Nederland waar stamtafels gehouden worden. In de agenda kan je zien waar en wanneer er weer een is. De eerst volgende is as vrijdag in Schagen (NH) Stamtafel Veluwe is er elke laatste woensdag van de maand.
Je kan er gewoon naartoe, je hoeft je niet aan te melden oid.
Klik hier voor de Agenda
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Klaas
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 1 nov. 2018 16:16 
Overduidelijk, handig zo'n agenda !
Mijn vrouw zegt ook altijd eerst zoeken dan vragen...
Heren bedankt !!!
Motoren, sinds kort al vele gehad maar cx’n blijven de waardevolste schat!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 2 nov. 2018 22:28 
Hansv:
maar zijn er ook linker en rechter bokken

dat weet ik wel zeker dat er die zijn, meestal hebben die ook de bokkenpruik op zijn echte bokkers...

groetjes werner (mijn vader en broertje kunnen dat goed)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#13 | Geplaatst: 2 nov. 2018 22:33 | Aangepast door: beinhart 
Hansv:
Klaas,

in de agenda, 'Eerstvolgende Evenementen' op de Website staat een lijstje met welke stamtafels er waar zijn. Niet allemaal zijn ze druk bezocht, maar in elk geval zijn Veluwe en Noord Holland actief. Mochten er meer zijn dan zal er nog wel een rectificatie op dit bericht volgen, hetzij van mij, maar vast en zeker ook van anderen !

klaas, hans bedoelde deze link denk ik; agenda

en ja hans je krijgt je rectificatie; stamtafel brabant (de eerste die er was) en stamtafel de peel (vooral silverwing bezoekers) zijn de keren dat ik er was ook alle2 altijd drukbezocht ;)

groetjes werner (nu de laatste tijd helaas weinig stamtafels kunnen bezoeken) (in december weer tijd voor de veluwe, of die moet verzet worden of niet doorgaan maar daar is nog bij de agendabeheer nog niks over vermeld?)

ps, het enige verschil tussen schagen/veluwe en brabant/de peel is dat die laatste 2 niet elke maand op de site vermeld worden dat het weer zover is...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 2 nov. 2018 22:35 
MAST:
Klik hier voor de Agenda

sorry had over jou link heen gelezen...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 A.S. Woensdag is weer het evenement VELUWESTAMTAFEL !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven