Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Te koop Honda st 1100 PanEuropean

 
Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 dec. 2018 22:01 
Te koop geen cx maar mijn Honda st 1100 PanEuropean.De reden van verkoop is dat ik de motor steeds moeilijker kan handelen. Rijden gaat goed, maar je moet ook stoppen. Ik heb steeds minder kracht om de motor die 280 kg weegt te verzetten. En ik word er niet jonger op. Gelukkig heb ik nog twee cx,en dus blijf wel rijden .De motor is van 1991 en heeft 86000 km gelopen .Elk jaar een een beurt gehad. Op de motor zit een trekhaak,een topkoffer van een st 1300,die vond ik mooier,een helybar stuur dan zit je goed rechtop, het origineele stuur is aanwezig, intercom alarmlichten. Div vervangen of vernieuwd banden, balhoofdlager rubber blokken en al u bussen in het achterwiel, tandriem vervangen ,voorveren, wiellagers VenA .Losse onderdelen V en A remblokken,2 x ruit,nieuw zadel voorspatbord L zijpaneel waterknietjes sleutelboek benzienekraan en achterveer accu is goed brug is hard uitlaat ok en ook de water slangen zijn vervangen.De motor is cx 650 parelmoer wit. Prijs van dit alles is E 2200. Interesse stuur een pb met je tel nummer.GrWim.

En hier wat foto's:
pan 1 pan 2
pan 3 pan 4
pan 5

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 dec. 2018 11:12 
Willem, je zou mij nog wat foto's sturen zodat ik ze op de site kan zetten.
(Het is dat ik al 2 motoren heb, anders zou ik wel interesse hebben in deze mooie en goede Pan!)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 20 dec. 2018 14:13 
Ik heb het altijd een prachtige motor gevonden. Jammer dat ie weg moet. Ons motorpark is helaas al veel te groot, dus ik laat deze kans aan mij voorbij gaan. Maar wie een echt mooie ST1100 zoekt.. grijp je kans!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 21 dec. 2018 20:40 
Foto's staan er inmiddels bij!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver jakob

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 dec. 2018 21:00 
Jammer Willem, maar ik weet wat je bedoeld.
gelukkig is de cx er nog
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Klaske
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 dec. 2020 19:27 
Goedendag Willem denk dat jij je motor al verkocht hebt maar had nog even een vraag op deze motor zit een trekhaak en daar loopt ook een buis aan de linkerkant naar voren, waar was deze buis aan vast gemaakt?
Klaske van den Hoek

Schrijver jakob

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 dec. 2020 19:57 
Hallo Klaske,

De schoorstang loopt schuin met het spatbord mee omhoog naar het subframe

Gr. Jakob

Trekhaak Pan european
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop Honda st 1100 PanEuropean

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven