Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

CX500E TE KOOP

 
Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2019 18:17 
Mooie CX500 E te koop op marktplaats.

Honda CX 500.E.
Zie omschrijving
Marktplaats.nl/ Honda CX500E te koop
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 feb. 2019 19:39 
Ha Arnold, klopt! En ze is nu van mij... Wim uit Almere-Haven. Ik keek al een paar maanden naar een mooi exemplaar, en deze is echt top. Van een sympathieke ex-rijinstructeur die de motor zeer goed verzorgd heeft.
Nog een paar dagen geduld oefenen (en dat met dit weer...). Leuk en handig dit forum!
CX500E

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 feb. 2019 20:10 
PS, nog wat over mijzelf; ik heb al een paar jaar geen motor meer gereden. De vorige was een BMW, daarvoor een andere BMW, en daarvoor een paar offroad motoren. Een- en tweecilinders zijn dik favoriet dus. Verder houd ik van muziek maken en vis ik graag op alles wat tanden heeft.
Ik zag geen kennismakingstopic (toch?), Dus dan maar even zo....
CX500E

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 feb. 2019 20:57 
Nou Wim,

gefeliciteerd met je aankoop, plezier er mee en welkom hier!

groet, Frans

( als je graag op alles met tanden vist moet je eens een versnellingsbak in de Almere-haven gooien, kan je magneet vissen )
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 feb. 2019 23:42 
Ha Frans,

Bedankt voor je tip! Alleen heb ik (hopelijk) voorlopig geen tandwielen over om te dumpen. En dat plezier, ja, daar heb ik wel vertrouwen in. Thanks!
CX500E

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 20 feb. 2019 09:23 
Mooie aankoop, Wim! Motor ziet er goed uit, en een bijzonder kuip. Ken ik volgens mij niet. Weet je welk merk het is? Pichler?

Welkom hier een veel plezier met je motor!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 feb. 2019 19:32 
Ha Coen,

Dank je! De kuip is van Dogger. Een naam die misschien niet iedereen evenveel zegt, voor mij had het wat vaag bekends. Tot ik hoorde dat Dogger ook tekende (en uiteraard bouwde) voor het polyesterwerk van het roemruchte douo Streuer/ Schnieders! Een mooi stukje historie dus. Goed gezien Coen! Groet, Wim
CX500E

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 feb. 2019 22:17 
Welkom bij de club Wim ,misschien kunnen we je nieuwe aanwinst in het echt bekijken tijdens de SJK, Of misschien in Vechta Duitsland.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 feb. 2019 21:53 
Hoi Arnold, dank! Lijkt me leuk, een treffen. Zal kijken waar en wanneer die dagen gehouden worden. Hoeveel cx-en mag ik daar verwachten? Hoewel aantallen niets zeggen over inhoud, ik weet het ...
CX500E

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 24 feb. 2019 22:03 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Hoi Arnold.

Welkom bij de club. Strakke motor trouwens. Heel veel plezier ermee!

Groet, Marcel Gosselink
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 24 feb. 2019 22:42 
Hoi Marcel, jij ook bedankt. Alleen is de naam Wim, in plaats van Arnold. Never mind. En yep, deze motor is echt mooi bijgehouden en op de kuip na origineel. Misschien gaat de motor terug naar origineel door er weer een stuurkuipje op te zetten. Op dit moment ben ik nog herstellende van een operatie, dus denk ik nog maar even van de luwte van een volle kuip te genieten.
CX500E

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 CX500E TE KOOP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven