Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Krauser rekje?

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2019 20:26 | Aangepast door: brinkcx 
Er zijn van die dingen die altijd in de weg liggen totdat je er eentje zoekt. Oude Krauser bagage rekjes bij voorbeeld, altijd over, doe maar weg.

Nu zou ik voor de knutsel dus een krauser rekje willen hebben, aluminium uitvoering voor de CX. Echt mooi hoeft niet, ik wil eens wat proberen, lukt het mooi, lukt het niet zal ik ze misschien wel opknappen en normaal gebruiken maar dat zien we dan wel weer. De enige die ik op het ogenblik kan vinden liggen achterin Duitsland, niet duur (paar tientjes) naar verzenden wel.

Heeft iemand in Nederland nog zoiets voor me? Koffers hoef ik dus niet, die heb ik wel.

Dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 juli 2019 17:58 
Ze liggen hier blijkbaar ook niet voor het oprapen dus dan toch die Duitse maar gekocht, hopelijk gaat dat goed. Afgesloten dus !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2019 08:56 
Te laat want je bent al voorzien. Maar wie weet kan iemand er wat mee of als het Duitse rek niet oké zou zijn: Gezien op Marktplaats
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Krauser rekje?

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven