Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Woensdag 27 november is de laatste Veluwestamtafel van 2019!!!

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 nov. 2019 15:17 
A.s. woensdag hebben we de laatste Veluwestamtafel van dit jaar. De laatste woensdag van het jaar is 1ste Kerstdag en daarom hebben we die geschrapt, streep erdoor.
Dus is het een beetje oudjaar voor de gezelligste CX-Stamtafel, de Veluwestamtafel!!!

Tot woensdag bij Buds,
CXgroet,
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 nov. 2019 21:13 
Ik dacht al zoiets, het zal woensdag wel weer stamtafel zijn. Nou, vooruit dan maar
Jullie vinden het toch niet erg dat ik met de auto kom?

Harmony,
Hans,
( die van de weersverwachting begreep dat het nat gaat worden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 nov. 2019 21:37 
Als ik kom wordt het de auto of de Transalp. De CX staat aan de kant met een lekke koppakking.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 nov. 2019 22:53 
Solidair als altijd/meestal/soms/zelden kom ik ook met de auto denk ik. De rode ligt nog steeds uit elkaar en ik ga niet voor de 3e keer zonder kuip in regen naar Uddel
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 nov. 2019 12:23 
Ik trakteer op echt Veluwestamtafelgebak, wie weet stroomt Buds vol met CXers, die dat wel eens willen proeven!

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 nov. 2019 14:58 | Aangepast door: Hansv 
Ai,
Honkie Tonkie:
Ik trakteer

Een aanslag op mijn met veel moeite ontwikkelde slanke lijn
Ik hoop dat ze bij Buds voldoende slagroomsoezen en appelgebak hebben ingeslagen voor de verwachte aanloop van horden CX-ers......

Harmony,
Hans.
( houd er rekening mee ... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 nov. 2019 22:33 | Aangepast door: JiMi 
Weer thuis. Het was een gezellige avond, niet in de laatste plaats vanwege het gebak van Henk. Die slanke lijn moet maar een dagje wachten. Ook weer even bijgepraat met iedereen. En met een vraag naar huis gegaan: als je ooit een motorband gekocht hebt waarvoor je een verwijderingsbijdrage betaald hebt, mag je die band dan kosteloos weer inleveren? Zo ja waar? In sommige gemeentes moet je gewoon betalen als je afval komt brengen. En een auto-/motorgarage (niet degene waar je de oude of de nieuwe banden gekocht hebt) ziet je al aankomen met een paar versleten banden onder je arm....
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 nov. 2019 00:12 
JiMi:
als je ooit een motorband gekocht hebt waarvoor je een verwijderingsbijdrage betaald hebt, mag je die band dan kosteloos weer inleveren?

Het afvalverwerkingstation waar ik mijn zooi dump heeft twee containers waar je gratis de banden kunt inleveren (één met en één container voor banden zonder velg). Toen deze voorziening er nog niet was bracht ik de banden naar een (tweedehands) bandenhandelaar die banden exporteert naar Afrika. Daar rijden ze waarschijnlijk nu met mijn oude banden. Ik heb ook het sterke vermoeden dat die bandenhandelaar de eigenaar is van die twee containers.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 nov. 2019 00:15 
Oh ja, wie nog de laatste stamtafel van het jaar wil meemaken: Noord Holland komt nog, eerste vrijdag van december.
Hou scherp dit forum in de gaten voor plaats en tijd!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 30 nov. 2019 08:51 | Aangepast door: JiMi 
Jottum:
Toen deze voorziening er nog niet was bracht ik de banden naar een (tweedehands) bandenhandelaar die banden exporteert naar Afrika. Daar rijden ze waarschijnlijk nu met mijn oude banden. Ik heb ook het sterke vermoeden dat die bandenhandelaar de eigenaar is van die twee containers.

Dat is een mooie oplossing. Dus als ze hier afgeschreven zijn kunnen ze er in Afrika nog járen mee rondrijden Ik zal eens kijken hoe ze dat in mijn woonplaats doen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 30 nov. 2019 23:57 
In het volgende artikel staat niet de oplossing voor de vraag over de verwijderingsbijdrage.
Maar opmerkelijk is het wel!
KLIK 1
En de oude banden worden niet naar Afrika getransporteerd maar verwerkt tot rubbergranulaat of verbrand om energie te leveren. KLIK 2
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 dec. 2019 11:03 
Dank, zo hoor je nog eens wat.

Blijft een duister gebeuren dus en als consument moet je het van de ACM ook niet hebben blijkbaar. Es da's dan nog alleen maar voor autobanden...... We kunnen beter niet gaan vragen hoe het zit met motorbanden die je via internet geleverd krijgt uit Verweggistan anders komt er vast wel weer een partij die zich gaat profileren door daar weer wat regelgeving - die niemand meer snapt - voor te gaan maken.

Maar goed. 't is mooi weer, ik ga me over wat leukers zorgen over maken

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Woensdag 27 november is de laatste Veluwestamtafel van 2019!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven