Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

de Honda CX CLUB kalender

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver johan 001

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 jan. 2020 04:10 
De bedenkers en makers bedankt.

Het is kalender voor jaren als je er zuinig mee omgaat,
net als met onze motoren

Schrijver antoon

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 jan. 2020 10:52 
Waar kan ik hem openen

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 jan. 2020 11:02 
Ja, nu zie ik het ook, het is eigenlijk een verjaardagkalender..........

CXgroet, Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 22 jan. 2020 11:44 
antoon:
Waar kan ik hem openen

Het is een gedrukt exemplaar. Donateurs die niet bij de nieuwjaar receptie waren krijgen hem thuis gestuurd.
Hij is mooi geworden!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 jan. 2020 16:45 
Nog maar een kleine anderhalve week en dan slaan we januari om...... Ooooh ik kan bijna niet wachten!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 jan. 2020 16:50 
super idee...... hij is heel mooi geworden......top.
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 jan. 2020 17:48 
Als ik nu een donatie overmaak, krijg ik dan de kalender nog thuisgestuurd? Ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig geworden!
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 22 jan. 2020 21:50 
Hallo. Je aanmelden als donateur kan altijd. Wil je een presentje (de kalender dit jaar) dan vragen we om dat aanmelden voor 28 februari te doen. We verzamelen de donateur aanmeldingen dan in 1x en sturen de pasjes en presentjes op (als die nog niet op nieuwjaar bijeenkomst zijn ontvangen). Bij onderdelenbeurs en sjk is er uiteraard altijd de mogelijkheid te doneren en een presentje mee te nemen. Alleen opsturen doen we na 28 feb niet meer. 🙂
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 jan. 2020 16:53 
Oké. Ik heb al eens eerder - jaren geleden inmiddels - een donatie overgemaakt. Het geschenk was toen een portemonnee met het CX-clublogo. Dat ding gebruik ik nog steeds en fungeert als centrale pot als ik met vrienden het jaarlijkse uitstapje over de grens maak. Handig ding dus.

Twee vragen:
- Is er een standaard donatiebedrag?
- Naar welke rekening kan ik de donatie overmaken? Kan dat niet zo snel op de site vinden.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 24 jan. 2020 17:01 
Marcel Gosselink:
- Is er een standaard donatiebedrag?
- Naar welke rekening kan ik de donatie overmaken? Kan dat niet zo snel op de site vinden.

We gaan uit van 20 euro. Meer mag natuurlijk ook!
Op de home pagina staat rechtsboven een blauwe ' knop' met een cadeau afbeelding. Als je die aanklikt krijg je de informatie die je zoekt.
Of KLIK hier.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 jan. 2020 11:13 
Dank. Maar op die donorpagina staat geen bankrekening.nr. Dat heb ik via de zoekfunctie in een ander topic uit 2016 gevonden:
NL09INGB0005010587 ten name van de Stichting CX motorVrienden te Boekel.

Ik neem dat dit nog steeds klopt?

Groet, Marcel

PS Wellicht kun je het banknr. ook even op de donatiepagina vermelden.
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver CxREW
Admin 
#12 | Geplaatst: 25 jan. 2020 11:34 | Aangepast door: CxREW 
Je moet na de link van Mast nog doorklikken op 'Klik hier om je aan te melden als donateur' Dan kom je HIER.
webmaster (JiMi)

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 26 jan. 2020 18:53 
Goed voorbeeld (en de kalender natuurlijk!) doet volgen! Thanks muchachos!
CX500E

Schrijver Rudy Berendsen
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 3 feb. 2020 22:27 
Dag CX rijders

Kan iemand aangeven wanneer je de kalender kunt verwachten, ik heb in januari een donatie gedaan en hoop de kalender nog te ontvangen

Hoor het graag

Met groet

R. Berendsen

Schrijver chantal

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 4 feb. 2020 06:52 
We wachten vanuit het bestuur even de maand februarie af en dan gaan we alle kalenders tegelijk versturen, anders blijven we naar het postkantoor lopen... dus geen zorgen hij komt... en voor een ieder die nog niet gedoneerd heeft.... doen gewoon nog deze maand en krijg die super gave kalender

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 de Honda CX CLUB kalender

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven