Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verbinding van website niet prive

 
Schrijver Arjan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2020 14:25 
Goedemiddag,

Als ik de website (hondacx500.nl) bezoek op mijn Mac in de Safari browser krijg ik de melding "Deze verbinding is niet prive" (zie screenshots hieronder).
Als ik dan het certificaat bekijk zegt hij dat deze is ondertekend door een niet vertrouwde verstrekker.

Zijn er nog anderen die deze melding ook krijgen?




Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2020 15:10 
Vreemd, bij mij gaat het gelijk naar een https verbinding als ik de site benader via "hondacx500.nl"
(Maar ik gebruik geen Apple computer)
Ik zal de webmaster een mailtje sturen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver CxREW
Admin 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2020 15:55 
Hier geen probleem met Safari. Welke versie heb je? Als je een oudere versie hebt dan 13.0.5 dan loont het de moeite om te upgraden en kijken of het probleem blijft bestaan. Laat even weten wat eruit komt.
webmaster (JiMi)

Schrijver Arjan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2020 20:11 
Vanmiddag kreeg ik het bericht continu, nu krijg ik het niet meer.
Ik heb inderdaad een oudere versie van Safari (versie 11), nieuwer kan ik niet installeren, mijn Mac draait El Capitan (10.11) en ik kan niet updaten omdat mijn Mac te oud is (en Safari 11 is de 'nieuwste' versie voor El Capitan).

Schrijver CxREW
Admin 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2020 21:51 | Aangepast door: CxREW 
Helder. Jouw Safari maakt gebruik van verouderde certificaten. Daardoor krijg je die melding. Je zou eens kunnen uitzoeken of het mogelijk is om jouw Safari los van OSX/MacOS te downloaden zodat je toch de nieuwste versie van Safari kunt krijgen incl. de nieuwste certificaten. Of Firefox gaan gebruiken.

Of natuurlijk "gewoon" een nieuwe Mac kopen. Je hebt er nu een goede reden voor
webmaster (JiMi)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verbinding van website niet prive

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven