Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mijn heropstap na 2 jaar met Merlijn

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 9 maart 2020 19:48 | Aangepast door: Engeltje 
Het was een rare dag vandaag, maar ook met heel veel liefde, begrip en klaar staan voor elkaar..
Merlijn was rijklaar en ik had de moed om weer op te stappen na 2 jaar..
Nieuwe laarzen.. nieuwe motorlegging(zoooo tof.. gewoon met keflar verwerkt).. 'oortje' opgeladen... vizier en scherm ingesprayed...
en gaan.. dacht ik..

Starten deed ze, tot dat ik het kraantje verkeert omdraaide., in reserve-stand. Benzine stroomde eruit.. goed zetten en over was het
Maar goed, ik moest toch tanken.. bij rotonde deed ze weer niets.. ik naar een boerderij gestept en gevraagd of ik haar even mocht laten staan.. maar de lieve boer had benzine voor mij.. gered tot de pomp..
niet dus.. daar stond ik op de vluchtstrook..

Ik Coen bellen en die belde voor mij de ANWB (had mijn pasje niet bij mij.. motor was toch goed???).
3 kwartier wachttijd, maar wel met voorrang omdat ik toch niet echt veilig stond omdat ik geen vangrail had en ik uitlegde dat ik niet echt uren kan staan ivm mijn rug...
En idd na 3 kwartier kwam de ANWB maar ook mijn schat.. Benzine erin gedaan en (over de vluchtstrook) naar de pomp.. daar Werd Merlijn op een veiligere plek onderzocht ..

Voor de technici: vacuum membraan van de kraan is kapot. Heeft ooit iemand doorgelusd en dat slangetjes had het nu begeven. Slangetje van Ouwe Rooie - Coen's motor - getrokken en werd er opgezet. Gefixt.. Er komt wel een nieuw kraantje op - donatie staat in de schuur- maar heeft geen haast..
Ik door naar papa. Zag het eerst niet meer zitten, maar ben super trots en het ging lekker.. en ik zag papa ook glunderen toen ik hem opzocht in de Bellestein (winkelcentrum)... Hij was boodschapjes en zag mij lopen..
Op de terugweg heb ik Coen (onderweg regen en wind gehad) opgehaald..
Thuis warme douche genomen.. had het gehad met mijn rug door het wachten vanmorgen... vanavond extra Zaldiar innemen om fijn te kunnen slapen...

Maar ik ben zo blij met Merlijn.. zijn toch 1!

Lieke
Die toch de rit wilt doen zondag...... mits het niet regent..





Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 9 maart 2020 22:45 
Supertrots op je schat! Fijn dat 'jullie' weer rijden. Die white walls maken het helemaal af!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2020 22:53 
Zo, een heel avontuur heb je beleefd. Goed dat je weer bent gaan rijden, jammer dat je wat tegenslag had. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die benzinekraan was doorgelust.
Hopelijk hoor ik het as zondag. Zover 'men' vooruit kan kijken, lijkt het aardig weer te worden.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2020 08:03 
Ja ze is weer online, beter gezegd ....on track.

Goed gedaan
Dikke knuffel
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 maart 2020 09:52 | Aangepast door: Hansv 
Een heel avontuur... Maar toch: je bent de uitdaging aangegaan, en je bent er, zij het met enige hobbels, weer uitgekomen. Goed van je dat je weer bent 'her-opgestapt'. En Merlijn, tja, na een lange rust moet die ook weer wennen......

Harmony,
Hans.
( die het goed gedaan vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 10 maart 2020 19:19 
die 'white walls'' zijn gaaf
op naar de motorzegening...
o nee wacht ff zondag 1st de openingsrit hihi

groetjes werner
(wil ook wel ''white walls'' op ratje, maar daar zie je er niks van haha)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn heropstap na 2 jaar met Merlijn

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven