Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CDI units

 
Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 maart 2020 13:49 
Bij het opruimen van de garage trof ik twee CDI units aan, die ik beide niet meer gebruik. Ik rijd nu met Ignitech en kan met die twee dingen niets meer. Wie er wel iets mee kan mag ze hebben.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2020 22:44 | Aangepast door: brinkcx 
Zelf rij ik ook heel tevreden met ignitech, al jaaaaren geleden preventief in de CX gezet. Die dingen gaan zeer zelden kapot maar goed, met een CDI werkt het op mijn CX het nog steeds (jawel, vorig jaar nog getest) en ergens in de kuip ligt daarom nog steeds zo'n CDI boxje..... je weet maar nooit ..........
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 maart 2020 23:09 
Hoi

je hebt een Pb,tje

Groet..Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2020 20:19 
Dat bericht is ergens in cyberspace blijven steken. Ik beantwoord de email die je mij hebt gestuurd.

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 maart 2020 22:53 
Ik heb inmiddels één CDI naar Tinus gestuurd (die van 1952 is, terwijl ik van 1950 ben. A mere child!) Of hij er iets aan heeft weet ik nog niet. Er ligt er dus nog één. Ik hoor graag of er nog interesse is.

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 maart 2020 18:58 
Hoi Pscheel,

Ik neem graag een CDIunit van je over

Groet, John
JWVerschuren

Schrijver Roy Schaut
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 juni 2021 13:31 
Hallo PSchee,

heb je er toevallig nog 1, zit nu net met een kapotte en heb geen vervanger.

mvg,
Roy

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 juni 2021 22:10 
Sorry voor mijn late reactie; ik volg dit forum niet dagelijks. Ik had er twee: één van mijn huidige motor en één van de CX die ik na mijn ongeluk heb gekocht in 2007. Er is er één naar Tinus gestuurd en er ligt er hier dus nog één. Geen enkele garantie dat jouw problemen hiermee zijn opgelost maar de reden dat ik op een Ignitech ben overgestapt is niet het kapot gaan van de CDI.

Als je (zoals bijna iedereen) de stator hebt moeten vervangen, denk ik niet dat een andere CDI van 1980 uitkomst biedt. Maar niet geschoten is altijd mis en het ding ligt hier in de schuur. Ik stuur het met alle liefde op.

Groet uit Tilburg,

Peter van der Schee

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 juli 2021 20:52 
Hoi Peter,

Ik zou graag de CDI unit van je overnemen.
Als je mij je gegevens appt naar 0653966827, zal ik geld overmaken en gaat het wat sneller
Hij mag dan naar;

John Verschuren
De Bieren 4
8845SH Waaksens
JWVerschuren

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 juli 2021 21:17 
Beste John,

Volgens het forum is jouw vraag net binnen. Klopt dat? Ik heb zo'n ding nog wel liggen en hoef daar geen geld voor. Mijn CX van 1980 draait nu alweer enkele jaren als nieuw met de Ignitech. Als je hem wilt, graag even bevestigen via een persoonlijk bericht Ik maak er een pakketje van, stuur dat op en jij betaalt de postzegel aan mij terug. OK?

Groet,

Peter van der Schee

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 10 juli 2021 15:02 
Hoi Peter,

Ja. Dat is natuurlijk prima
Ik heb je een PBtje gestuurd
Althans, geprobeerd te sturen.
JWVerschuren

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CDI units

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven