Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Schuberth C3 Pro in de aanbieding

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2020 10:10 
Ik dacht ik meld het even:
De Schuberth C3 Pro systeemhelmen zijn momenteel in de aanbieding bij Louis met 40% korting.
Zie https://www.louis.nl/artikel/schuberth-c3-pro-systeemhelm/215063
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2020 10:33 
Mooie aanbieding. Ik ben na mijn J1 niet meer alleen positief over Schuberth. Bij verschillende exemplaren werkt het zonnevizier niet goed. Maar Heb nu net een Shark aangeschaft. Maar de C3 is goed natuurlijk, schijnt ook beter dan de C4 te zijn.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2020 11:26 | Aangepast door: brinkcx 
Helmen, tsjaaaa... praat me d'r niet van !

Zelf de afgelopen week een aantal dagen op stap geweest naar diverse winkels om eindelijk eens een goede helm te kopen. Heel leerzaam

De belangrijkste lessen : passen, passen en nog eens passen en dat zonder al te veel op de prijs te letten. De pasvorm per merk en type scheelt meer dan je denkt. En ook vooraf wat huiswerk doen, advertenties, reviews en ook test sites, bij voorbeeld deze (klik) van de Britse overheid.

Uiteindelijk - na 3 dagen rond toeren - ben ik met een Shoei thuis gekomen, aangemeten en pas gemaakt door de dealer die daar ook speciaal meetspul en opleiding voor had. Ja, dat opmeten moet je ook betalen, maar daar krijg je dan zelfs ook de mening van de fabrikant voor in de mail - wat denkt die dat je moet hebben. Toch nog ietsje anders dan dat uitgekomen maar voelt tot nu toe goed aan op 't hoofd. Andere merken hebben geloof ik ook wel zo'n soort programma maar geen enkele winkel bood dat aan, ik kwam hier uit. Kosten : ver boven budget natuurlijk, meer dan ik de laatste keer voor een CX betaald heb.

De oude Schubert C3 die had z'n beste tijd al gehad, de kliko in, toch nooit m'n favoriete helm geweest. De tamelijk goedkope IXS open helm mag blijven, minder veiligheid en kwaliteit maar wel heel fijn bij heet weer.

Nou nog even het goede lot kopen, dan weer naar de winkel voor een bluetooth spulletje en de rest van de motorkleding !

Plezier en blijf gezond, Frans

naschrift : niet schrikken hoor, die laatste CX was een zeer armoedig geval met prijs die daarbij hoorde
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2020 13:38 
Zelfde verhaal hier. Oude Schubert was na jaren gebruik aan vernieuwing toe. Reviews over de nieuwe Schubert types waren niet best.
Ook bij een Shoei uitgekomen. De helm werd qua binnenvoering op mijn hoofd aangepast. De "oude" Cardo communicatieset werd 'gratis' overgezet.
Een hoop centen lichter maar wel weer een goede helm op mijn hoofd.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Schuberth C3 Pro in de aanbieding

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven