Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Lopen, slopen of ineens verkopen...?

 
Schrijver Iko
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 aug. 2020 12:51 
Dag Allemaal,

Ik ben Iko uit Groningen, en ben in het bezit van een oude CX650C (mijn derde CX in dit Leven) die 9 jaar geleden rijdend is weggezet. Door ziekte, tijd- en geldgebrek komt het er niet meer van om 't Oudje terug op de weg te brengen.

Ik heb hier gelezen dat de C en diens onderdelen soms lastig te vinden zijn, vandaar mijn vraag:
Ik vind het niet erg om te gaan Lopen, maar zal ik mijn motor Slopen (en in stukjes Verkopen?) of is er misschien iemand die hem in zijn geheel (met een extra zijkapje) van me wil overnemen om hem voor de CX-wereld te behouden?

Ik ga er vanmiddag foto's van maken, die kan ik op verzoek toesturen en later eventueel hier op de site zetten. Ik ben enigszins digibeet dus dat laatste is een hoopvolle uitspraak.

Ik hoop dat 'ie nog een kans krijgt, als Donor of weer op de weg.

Groetjes, Iko.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 aug. 2020 14:27 
Foto's zijn altijd een hulpje , en er zijn best wat mensen hier die je daar bij willen helpen.

Daarnaast, (persoonlijke mening) is de CX650c wel een heel mooi model........ (mits een beetje opgeknapt)

Harmony,
Hans.
( heeft een persoonlijke mening ..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Iko
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2020 18:50 
Dank voor je Reactie Ik probeer het filmpje uit de FAQ na te doen.

Ik hoop dat dit zo werkt (Photobucket):

LINKJE

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 17 aug. 2020 20:11 
heb u een mail gestuurd

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 aug. 2020 13:19 
mocht het niet lukken, mail me gerust, marcobecker@zonnet.nl
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Lopen, slopen of ineens verkopen...?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven