Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

E-Rockit: Supermans Bike

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 sept. 2020 11:12 | Aangepast door: JiMi 
Dan sta je raar te kijken als je deze voorbij ziet komen met 90 km/h:

Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 sept. 2020 13:06 
Meer info over deze "fiets": KLIK
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 sept. 2020 08:28 
Een kanttekening hierbij Hoe zit het met beschermende kleding lekker in je spijkerbroek en shirtje op de bike op de snelweg ?
er zijn landen waar beschermende kleding verplicht is

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 sept. 2020 08:55 
Ik vind het vreemd dat er op al deze voertuigen getrapt moet worden. Waarom? Zodat het "groener"lijkt ofzo? Het ontwerp van diverse E-motorcycles ziet er ook totaal anders uit dan de klassieke motorfiets (vaak geen bagagemogelijkheden). Voor zo ver ik kan nagaan op de diverse groepen met E-Bike builders waar ik lid van ben zijn de meeste van deze bouwers doorgaans ook geen motorrijders of in ieder geval geen motorrijders die lange trips maken op hun fietsen.

Zal wel een leeftijddingetje zijn denk ik zo.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 sept. 2020 09:21 
Ja inderdaad, het lijkt "groen" maar is het niet. Ik schat dat van die 90 km/h ca. 20 km/h uit je benen komt maar de overige 70km/h komt gewoon uit de accu. Dus hoezo groen

Een paar trappers monteren op de CX, zou dat niet wat zijn? Alleen voor de sier dan he.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Pouw
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 sept. 2020 12:54 
JiMi:
Een paar trappers monteren op de CX, zou dat niet wat zijn? Alleen voor de sier dan he.

Op mijn Honda MB50 ( bromfiets ) zat een paar omklapbare pedalen zodat je theoretisch er mee kon gaan fietsen.
Volgens mij was een bromfiets wettelijk nog steeds een fiets met hulp motor

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 E-Rockit: Supermans Bike

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven