Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Stamtafel Noord Holland online?

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 3 dec. 2020 19:17 
Als er geen corona zou zijn, zou de Noord Hollandse stamtafel morgen plaats vinden.
Maar Corona is er nog en de kroegen zijn nog dicht. Online kan je wel 'stamtafelen' en daarom hier de link naar Jitsi waar je elkaar vanachter je pc, laptop, tablet of smartphone kan 'ontmoeten'.
KLIK.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 dec. 2020 20:07 
Schopje omhoog
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Teto

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2022 20:20 | Aangepast door: Teto 
Is er tegenwoordig weer een Stamtafel in Schagen.
Ik rijd tegenwoordig weer op een tweecilinder Honda na jaren Triumph te hebben gereden.

Mn nieuwe Honda NC750X DTC
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2022 09:47 
Hallo Teto, in de agenda staat de eerstvolgende stamtafel Noord Holland voor 3 juni a.s. Ik weet alleen niet of de stamtafel nog "actief" is.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2022 20:34 
Met de komst van Corona stopte de stamtafel. Ik heb aan de deelnemers meegedeeld dat ik ermee stopte en dat wie wil het stokje mag overnemen.
Er is nog geen gegadigde, dus Teto misschien?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Noord Holland online?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven