Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

trouw

 
Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2021 17:45 
voor degene die het nog niet weten.... 24 sept 2021 gaan werner en ik trouwen..... na 10 jaar en vele malen erom vragen door werner heb ik toch ja gezegd.... grote stap voor iemand die al heel haar leven roept niet te willen trouwen. de kaarten zijn verstuurt en komen als het goed is (als ze nog niet binnen zijn) deze week bij de genodigden op de mat vallen. mocht je geen kaart hebben gehad en er toch heel graag bij willen zijn, laat het even weten. kijken of we nog mensen aan de groep kunnen toevoegen qua budget

trouwkaart

Op 24 september 2021 gaan wij eindelijk trouwen😊

Hiervoor willen wij jou/jullie graag uitnodigen om dit samen met ons te vieren. Dit gaat door op camping 't Schouwke te Wouwse plantage. Vanaf ongeveer 16u. we organiseren een gezellige bbq en omdat het op een camping is kan iedereen die dat wilt blijven slapen met een tentje ofzo. Voor degene die willen blijven slapen hou er aub rekening mee dat de kosten daarvoor voor eigen rekening zijn. Die zijn €6,- per persoon, het opzetten van tent kan al vanaf 11u.

Adres camping:
Schouwenbaan 1,
4725 SV te Wouwse Plantage
Honden mits aangelijnd toegestaan

De officieële plechtigheid is om 14.30u in het gemeentehuis te hoogerheide, dit is met een kleine groep ivm de ruimte en eventuele nodige maatregelingen. Daar zijn we rond 15.30u klaar en gaan dan gezamenlijk naar de camping (op de motor)

Graag vernemen we of jullie er bij kunnen zijn, met hoeveel personen, en of je blijft slapen voor 1 mei 2021.ivm met uiteindelijke rekening bbq enz. (burg. Moorsstr.48, 4631ED Hoogerheide, c.martens@ziggo.nl of via 0645119831)

Heel veel groetjes en liefs Werner, Chantal en de beestenbende
Kadootip: bijdrage voor het feestje

nou is iedereen weer op de hoogte. blijf gezond en hopelijk een mooi motorjaar samen tegemoet

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 maart 2021 23:07 
Een mooi bericht! Veel voorpret samen
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2021 08:59 
Hallo Chantal en Werner.
Het heeft even geduurd voor ik dit nieuws verwerkt had maar daarna drong het goed tot me door. Trouwen!!
Van harte gefeliciteerd met deze beslissing! De trouwerij van jullie is pas in de nazomer dus een goede kans dat alles door kan gaan zoals jullie je nu voorstellen.
Veel succes met de voorbereidingen.
Groeten,
Jaap

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 maart 2021 13:50 
Het gerucht was al doorgekomen, nu bevestigd! Gefeliciteerd met dit mooie besluit 🎉 !

Voor September liggen er al wel vakantieplannen hier maar als 't even kan kom ik op z'n minst langs om dit mee te maken en jullie te feliciteren.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 21 sept. 2021 11:55 
hallo allemaal,

deze vrijdag is het zover.... en eigenlijk hadden we iedereen willen uitnodigen die onze vrienden/familie zijn van de club maar door het budget ging dat niet. nu wil het dat er afgelopen week nog diverse afmeldingen zijn gekomen en alles natuurlijk al geregeld is en betaald wil ik iedereen vragen die zin heeft in een feestje te komen. jullie zijn alle van harte welkom.

vanaf 16u is het feest op de camping het schouwke, schouwenbaan 1 te wouwse plantage. en natuurlijk kun je blijven slapen. ik snap dat het erg kort dag is en vrijwel iedereen moet werken, maar mocht je in de gelegenheid zijn om te komen, zin er in hebben je kunt op elk moment aansluiten natuurlijk. ook genoeg te eten en drinken is er hoewel geen sterke drank, dat moet je dan zelf even meenemen.... maar bier, wijn enz is er gewoon.

dus iedereen die nog geen planning heeft, zin en tijd heeft : heel er welkom om samen met ons te vieren...

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 25 sept. 2021 19:33 
iedereen die er was dan jullie dat jullie er waren bij deze fijne dag, mede dankzij jullie was het een super fijne dag.

iedereen die ons een kaartje, appje of berichtje heeft gestuurd ook heel erg bedankt dat jullie aan ons hebben gedacht.

hele dikke knuffel en heel veel liefs

werner en chantal martens

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 sept. 2021 17:44 
Volgens een goede gewoonte (of is het een verslaving ? ) heb ik van deze gebeurtenis, die in de analen van mijn motorbelevenissen toch zeker niet mag ontbreken, een min of meer uitgebreid verslagje gemaakt. Wat minder foto's, wat meer tekst, want het is niet zo heel veilig vanaf de motor foto's te maken....
Lees het VERHAALTJE HIER.

Harmony,
Hans.
( die soms wat schrijft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 sept. 2021 15:04 
Nog van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag Werner en Chantal.
Groetjes...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 okt. 2021 18:29 
JA, lees het nu ook.

Nog van harte gefeliciteerd en een lang en gelukkig leven jullie

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 trouw

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven