Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /   
 

Honda CX 500 C na 10 jaar buiten, Tik lopen.

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Han Neienhuijsen
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 16 maart 2021 19:28 
Beste allen,

Geen schot in de zaak, wacht nog steeds op de revisie set voor de carb's, maar moeten nu ieder moment komen, (china) heb een school gevonden in DB, die mijn carb's ultrasoon reinigen als leermiddel, hoop dat ik nog wat fatsoenlijks terug krijg.. haha.
Weet iemand een leuk adres om mijn buddyseat opnieuw te laten bekleden, en of heeft iemand er nog een liggen, wel graag dezelfde, schijnt ook nog verschil in te zijn toch.?
Tot gauw weer.

Ciao Han.
Han

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 16 maart 2021 21:42 | Aangepast door: brinkcx 
Voor buddy opnieuw bekleden kan je bv. terecht bij Kommer, zie hier (klik) die dat al langer doet. Er zijn vast wel meer adressen maar deze ken ik toevallig, nog nooit zelf laten doen. Losse overtrekken zijn ook in de handel als je 't zelf wil doen, heb ik ook nog nooit gedaan trouwens.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 17 maart 2021 16:04 
Goedemiddag Han,

Weet niet welk deel van Nederland je zit, maar Tiger Leathers in Den Haag levert mooi werk.

Succes
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver Han Neienhuijsen
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 21 maart 2021 09:53 | Aangepast door: Han Neienhuijsen 
Dank allen...

Inmiddels rev setje voor de carb's binnen, we gaan ze eerst ultrasoon reinigen, hou jullie op de hoogte.

Ciao Han.

(Veghel)
Han

Schrijver Han Neienhuijsen
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 21 maart 2021 09:54 | Aangepast door: Han Neienhuijsen 
brinkcx



Heb ooit al eens een kompleet stoffen interieur omgebouwd naar een lederen, en dan bedoel ik niet de stoelen en banken omruilen, maar echt de hoezen eraf en omruilen...
Han

Schrijver Han Neienhuijsen
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 3 april 2021 13:38 
Mooi Pasen allen...

Gisteren mijn Carbs terug van Ultrasoon reinigen, en gelijk een revisie setje gehaald voor mijn hoofdrempomp hier in Veghel bij NR1 motoren. https://www.nr1motor.nl/over-ons

Dus ga de Paasdagen maar even de boel weer in elkaar schroeven, en hopen dat ze nog mooier loopt, na montage van alles.

Verder heb ik nog een 2 x een nieuw rev setje voor de Carb's passend op een ander type CX 500, alles was het zelfde, behalve de 2 rubberen plunjers bijgeleverd op de zijkant van de carbs.

Dus als iemand interesse, ik stuur ze op voor € 60...

Ciao Han.
Han

Schrijver Han Neienhuijsen
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 8 juli 2021 07:33 | Aangepast door: Han Neienhuijsen 
Whow,

Gaat het nu echt beginnen, gisteren nieuwe olie/filter en nieuwe bougies erop, kleppen gesteld.
Carburateurs ultrasoon gereinigd nieuwe pakkingsetjes erin en netjes met een vaccuum meter afgesteld.
Ja hij loopt echt geweldig, hij ziet er niet uit, maar dat komt nog wel, eerst maar eens genieten van mijn woon/werk verkeer.

Wacht nog op een nieuwe helm, de oude van 10 jaar geleden past niet meer.....

Mooie zomer allen.

Ciao Han.
Han

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /
 Honda CX 500 C na 10 jaar buiten, Tik lopen.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven