Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

voorstellen nieuwe trotse eigenaar cx500 bert

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 11 april 2021 16:19 
als we toch een wending doen toen ik 16 werd kon ik niet wachten ik ben op de nacht van 21 op 22 juni ( 22 e ben ik jarig ) 1 minuut over 12 in donker op de brommer gestapt en ben van zutphen naar markelo en weer terug gereden ik MOEST rijden verder is alles goed

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 11 april 2021 18:15 
Hallo Sieds,
Leuk te horen over jouw rijbewijshistorie. Ik heb later toen ik in Apeldoorn studeerde aan de toenmalige ATS ( Auto Technische School zijnde de HTS Automobieltechniek ) nog mijn vrachtwagen/busrijbewijs gehaald. Vond als student dat ik alles moest kunnen rijden. Wel leuk nu om je rijbewijs te laten zien alles vol! Alleen B1 ontbreekt maar die wordt overruled door B. In een land als Frankrijk bestaat B1 wel en betreft vierwielers die leeg max. 400 kilo wegen en max. 15kw vermogen hebben. Vanaf 16 jaar te besturen.
Gr,
Jaap

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 11 april 2021 20:49 
Met 0 (nul) rijlessen heb ik toen ook nog met wat moeite m'n A-rijbewijs gehaald. Schijnt nog steeds te zien te zijn aan m'n beroerde rijstijl
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#19 | Geplaatst: 12 april 2021 10:30 
Ik was te laat op mijn eigen 16e verjaardag. Ben op de brommer gestapt en gaan rijden. Pech onderweg en daardoor pas thuis toen iedereen al aan de borrel zat. Mobiele telefoons bestonden natuurlijk nog niet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 voorstellen nieuwe trotse eigenaar cx500 bert

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven