Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gevraagd stuur cx 500 c custom

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 17 april 2021 21:38 
mooi man kennis waar ik dan mee motor rijd komt uit 's heerenbergh dus kom wel eens door zeddam helaas hebben ze midden in dorp aan de weg lekkere friet tent
ging in begin op de gewone fiets naar hem toe maar die heuvelenweg is toch wel pittig zonder brom onder je

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 17 april 2021 23:55 
Dan rij je bij mijn achtertuin langs, ik zal je wel een PM sturen met wat adres info, dan kan je eens een keer stoppen en de CX-en naast elkaar zetten
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 19 april 2021 20:35 
Ik ben Peter v/d Schee en wij hebben j.l. zaterdag telefonisch contact gehad. Heb ik vanavond weer geprobeerd maar dat is mislukt. Ik heb het stuur nog niet kunnen vinden op de zolder van de garage. Het komt van een zwarte CX500c waarop ik in 2007 ben aangereden. Sindsdien heb ik het "wrak" (alleen het balhoofd was krom en dan is zo'n oude motor total-loss) in stukken op die zolder liggen. Ik ben al veel mensen blij kunnen maken met een onderdeel.

Dat stuur heb ik nog niet kunnen vinden, wel kabels die je zou kunnen gebruiken. Als je simpel aan zo'n stuur kunt komen, doe het dan vooral. Lukt het niet, dan ga ik grondiger zoeken. Het is inmiddels 14 jaar geleden, dus ik sta er niet voor in dat ik het niet eerder al heb weggegeven.

Groet uit Tilburg, de Parel van Brabant!

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 19 april 2021 20:59 
mijn mail adres is b.beveling@outlook.com jamer van stuur maar geeft niet als je die beide kabels en elketra van links en rechts hebt en ook de remleiding ben ik al blij ik vraag anders ericcx voor het stuur

alvast bedankt en ik hoor van je !

gr bertus

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 19 april 2021 21:05 
Ik heb een paar modellen hoog stuur ongebruikt liggen. Kom maar op de koffie Bertus als je CX weer fijn rijd.

Groet!

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 19 april 2021 21:05 
pschee01 ik heb je een mail gestuurd

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 3 juni 2021 07:55 
erikcx
hallo ik ben zover dat de motor nu goed loopt en zoek nog een custom stuur
je zij dat je wat had liggen ?
komt het uit dat ik eerdaags een keer 's avonds langskom om te kijken ??

zou fijn zijn gr bertus

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gevraagd stuur cx 500 c custom

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven