Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

weer zo'n koopje, motorblok, zo te monteren ........

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2021 21:43 
Je hebt ze nog !

Puur uit gewoonte en als zorgwekkend lijder aan CX-itis kijk ik regelmatig de CX500 advertenties door. Daarbij kwam ik vandaag dit motorblok (klik) tegen. Omschrijving "motorblok, gebruikt onderdeel, Onderdeel is zo te monteren maar het betreft wel een gebruikt onderdeel";1250 Euri, 91 erbij om te bezorgen en je bent klaar.

Nou ja, als je goed naar de foto's kijkt, bijna klaar dan.

Alleen nog een paar kleinigheidjes zo te zien. Achterdeksel even los maken, dan toevoegen complete set stator, pickup spoelen en vervroeging met bekabeling, radiator slangen, wat bouten en pakkingen plus misschien nog paar dingetjes zoals een pompseal. Voor garantie zie de algemene voorwaarden, ik zie daar dat ze binnen 14 dagen op een klacht zullen reageren.

Koopje toch?

Plezier, Frans

(zo plezierig is dit eigenlijk niet als je dat voor een blok gaat betalen. Wie 1250 Euro overheeft voor een blokje dat compleet is en tenminste loopt mag zich ook bij mij melden, dan maar even geen reserveblok meer ........ Ook ik breng 't thuis voor 91 Euro)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2021 22:24 
Wondere wereld
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 mei 2021 00:16 
Ik heb het in het winkelmandje proberen te kieperen, maar het paste er niet in
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 mei 2021 11:14 
Ach ja momenteel zijn de campers ook al niet aan te slepen, dus de prijzen zijn torenhoog.
Heb vorig jaar mijn VW T4 California (originele fabriekscamper) uit 1991 voor hetzelfde bedrag verkocht als waarvoor ik hem in 2013 had gekocht
Waarom zou dat inmiddels ook niet kunnen voor de CX ?
Bij een verkoopprijs van € 2500,-- nu heb je zo maar de nieuwwaarde er weer uit .............. èn 40 jaar gratis gereden
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 24 mei 2021 17:00 
Caravans idem dito. Prijzen rijzen de pan uit. Zal volgend jaar weer anders zijn.

Ik herinner me een discussie op dit forum, in het jaar dat de eerste CX'en 25 jaar oud worden. Of ze ooit serieus geld waard zouden worden. Antwoord was toen volgens mij 'Nee'. En als ik nu kijk naar de prijzen...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 26 mei 2021 08:20 
ik heb nog een blok staan dat voor veel minder wegmag,
is wel een blok voor een 500E
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 weer zo'n koopje, motorblok, zo te monteren ........

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven