Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

* * * Het SJK 2021 CX-V Clubweekend topic * * *

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 27 juli 2021 12:50 
Festival: Een festival is een evenement bedoeld voor groepen geïnteresseerden rond een bepaald kunstzinnig onderwerp.
Groots opgezet evenement, vaak op het gebied van theater en muziek
.
Groepsbijeenkomst
: het bij elkaar komen om ergens over te praten, laten we het daar dan maar bij houden

Zou mooi zijn als iedereen ingeënt/gevaccineerd is ook al geeft dat ook geen zekerheid volgens Coen maar bij terugkomst uit het buitenland is dat nu wel een voorwaarde.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 27 juli 2021 22:54 
sieds:
Festival: Een festival is een evenement bedoeld voor groepen geïnteresseerden rond een bepaald kunstzinnig onderwerp.
Groots opgezet evenement, vaak op het gebied van theater en muziek
.
Groepsbijeenkomst: het bij elkaar komen om ergens over te praten, laten we het daar dan maar bij houden

Zou mooi zijn als iedereen ingeënt/gevaccineerd is ook al geeft dat ook geen zekerheid volgens Coen maar bij terugkomst uit het buitenland is dat nu wel een voorwaarde.

Semantiek.

( Semantiek is een wetenschap die zich bezighoudt met het beter leren begrijpen van woorden en zinnen. )

Tja.... Als we zo bezig gaan....

Elk woord uit elkaar trekken totdat er niets meer te trekken valt.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Misschien een advocaat in de arm nemen om nou eens haarfijn na te gaan wat we op zo'n weekend doen. Of een taalkundige, of een taalkundig filosoof. Kunnen ze uren over debatteren. Wel op 1,5 meter afstand natuurlijk.

Ik zou graag naar SJK gaan, zelfs zonder te weten of het een festival of groepsvergadering of een evenement is. Wel met een klein beetje kennis of het van de huidige Corona regels kan, als een evenement misschien wel, als een festival misschien niet.
'A rose, by any other name would smell as sweet', leerde Shakespeare ons al bij monde van Julia
Of, anders gezegt: als de romeinen donderdag vrijdag hadden genoemd hadden we eerder weekend, of zoiets.....

En wat prikken en Corona betreft, we weten langzaamaan allemaal echt wel dat ook twee-maal geprikten ziek kunnen worden van dat verd.. virus, Niet zo heel erg dat er IC en ziekenhuis aan te pas moet komen, naar best wel erg. Maar de kans is in elk geval een stuk kleiner.

Waar ging het eigenlijk ook al weer over? Semantiek, of prikken, of regeltjes of....

Ah, ik weet het! CX motoren, en degenen die de CX een warm hart toedragen.
Ik hoop jullie allemaal (nou ja, max 100,) te zien op de 20ste augustus.
Jammer dat de oldtimer dag in Ruinerwold niet doorgaat, en ook jammer dat het kleppendekselracen niet door gaat.
Ik heb een prachtige racer , bijna klaar..... Maar helaas.

Harmony,
Hans.
( motoren, daar ging het over, echt waar )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 28 juli 2021 11:07 
Zo nu en dan kom ik wel eens op een boekenmarkt, toch maar eens een woordenboek kopen
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver sieds

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 28 juli 2021 11:38 | Aangepast door: sieds 
Mooi Hans, alleen jij kunt dit zo schrijven
Maar donderdag vrijdag komt niet vd Romeinen.
Die hebben dit overgenomen van mijn voorouders de Germanen en de Grieken
De mythologieën (Noorse en Griekse) van deze volken komt weer overeen omdat ze beide oorspronkelijk uit hetzelfde gebied komen, Indië en Perzië
Daarna heeft het christendom weer het nodige overgenomen.
En nu maar bidden dat het door mag/kan gaan

Oh ja over motoren/CXen moet het in onze groepsbijeenkomst gaan met wel wat zijweggetjes
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver udent

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 11 aug. 2021 22:54 
Martijn van Uden, is ingeschreven, maar heeft besloten om toch niet te komen, hij heeft alsnog voor een vakantie gekozen in Italie.
svp Martijn uitschrijven.

gr Theo
theo cx ds

Schrijver CxREW
Admin 
#21 | Geplaatst: 11 aug. 2021 23:37 
Ik zal hem eruit halen. Komt goed.
webmaster (JiMi)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#22 | Geplaatst: 13 aug. 2021 13:38 
Inmiddels hebben we zekerheid dat SJK door kan gaan. Ik heb voor de zekerheid nog even contact gehad met de GGD IJsseland.

We zijn geen vergunningsplichtig evenement en hoeven ons niet aan te melden voor Testen voor Toegang. Ik ga er vanuit dat bijna iedereen inmiddels twee keer is gevaccineerd. Degene die dat niet zijn vraag ik om voor de zekerheid een (zelf)test te doen. Maar we gaan niet controleren of verplichten. Wel wil ik een dringende oproep doen om thuis te blijven bij verkoudheidsklachten.

We zijn buiten, maar we gaan je wel vragen om onderling afstand te houden. Ik realiseer me heel goed dat niet vast niet altijd lukt, maar laten we een poging doen. Dat betekent ook vooral dat als mensen om die ruimte vragen, we dit respecteren.

Verder staat ons niets in de weg om er een gezellig weekend van te maken. Aanmelden kan nog, maar na komende dinsdag gaat dat lastiger worden. We moeten dan weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Overigens wil ik nogmaals aangeven dat de mogelijkheid bestaat om donderdag al op het terrein te kamperen. We hebben elkaar immers al lang niet gezien, dus een dagje extra is gezellig. Een deel van de organisatie is er dan ook al. Die overnachting moet je dan wel zelf even afrekenen bij de camping. Hulp bij de opbouw wordt dan wel op prijs gesteld, maar we gaan je nergens toe verplichten.

De weersvoorspellingen zien er goed uit, dus we zien uit naar een mooi weekend.

Tot volgende week!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 14 aug. 2021 12:27 


Wordt dan een klein groepje van 50, de Duitsers laten nog verstek gaan.

Het weer lijkt op dit moment fantastisch te worden: METEOBLUE
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 18 aug. 2021 16:54 | Aangepast door: Hansv 
Dit jaar geen kleppendekselrace op Sint Jansklooster.
Maar dat betekend niet dat ik geen kleppendekselracer kan bouwen. Volgend jaar misschien, en dan mag 'ie gewoon meedoen.
Mijn 2021 kleppendekselracer

2021 kleppendekselracer

Harmony,
Hans.
( nog twee nachtjes slapen.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 18 aug. 2021 22:34 
Ik kan niet anders zeggen dan dat je dit heel mooi gebouwd hebt
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 19 aug. 2021 16:23 
Ben bezig met inpakken / opladen.
Maar mensenlief...

In de goede oude tijd, de tijd van een CX met Krausers en topkoffer was het amper een probleem. Ja, het geheel werd wat anders te sturen, maar na honderd meter was ik daar ook wel weer aan gewend.
Nu met een (ahum) Deauville NT650 (sorry ). Ingebouwde koffers en een loeier van een Givi (?) koffer achterop. Kwaliteitje hoor, die koffer, maar ook wel zwaar. En ondanks dat ik de meest lichte dingen daarin het gedaan, was het toch even schrikken toen ik plotseling , bij het vastZetten van een en ander, de motor naar achteren op de middenstandaard voelde kantelen.
En dan zitten de zijkoffers nog niet eens ingeladen....

Harmony,
Hans.
( maar komen doe ik !! )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Andre Post
Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 19 aug. 2021 19:41 
Ik moet nog uitzoeken wat ik mee moet/kan nemen.
Bij een Citroën club meeting is dat makkelijk, gewoon alles wat ik denk nodig te hebben achter in de Mehari of eend.
Nu alleen wat op een motor past.
CX500C, 20 jaar uitgesteld project rijd weer.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 19 aug. 2021 20:14 
Je zult zien dat je altijd wel op iets kunt bezuinigen in je bagage. Een paar sokken minder, een trui trek je alvast over je t-shirt aan, enz. Ik ben nog steeds trots op mijn microvezeldoekje die ik als handdoek gebruik. Die pakt super compact in en is snel droog. Al neem je er 6 van mee zijn ze samen nog steeds kleiner dan 1 katoenen handdoek.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 22 aug. 2021 09:50 
Hello allemaal,

POTJANDORIE wat had ik graag het clubweekend willen bijwonen maar het mocht niet zo zijn. Het was vast en zeker weer een groot feest. Hopelijk zien we elkaar snel elders weer.

Groetjes uit het uiterste Zuiden,

Stephan

Schrijver sieds

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 22 aug. 2021 16:59 | Aangepast door: sieds 
Heerlijk gezellig weekend, alle oude bekenden waren er weer, al met al zeer geslaagd.

Daarnaast een grote pluim voor de organisatie die de partytenten in een corona verantwoorde opstelling hadden neergezet en het op die manier ook zeer gezellig was met een heuse band op zaterdagavond.

Bovendien is de eigen catering tegenwoordig super professioneel, van de hamburger op vrijdagavond tot het ontbijt met verse afbakbroodjes, ei, roerei, spek etc., proficiat!
Barbecue van slager Hetebrij is altijd uitstekend maar er was dit jaar veel over, misschien toch wat minder vlees p.p. is de trent.

Volgens mij kan dit treffen zo nog jaren doorgaan gezien de leeftijd van deze club organisatoren

Het aantal deelnemers mag nog wat meer zijn, Duitsers waren er nog niet in grote getale maar als volgend jaar Vechta weer eens mogelijk is, dan komt ook dat vast weer.

Ook het weer deed goed mee, zaterdag was het zonnig en warm en nog met een kleine groep een leuke tour gedaan met als hoogtepunt motorcafé Calluna bij Ommen.

Nogmaals , super gezellig, bestuur bedankt en tot volgend jaar.

(is voor Coen en familie en vrijwilligers toch altijd een druk lang weekend )
En Werner: beterschap
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 * * * Het SJK 2021 CX-V Clubweekend topic * * *

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven