Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

rare remklauw binnengekregen identiteits crisis ?

 
Schrijver bertus78

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2021 10:47 
hallo
ik was op zoek naar een andere linker remklauw de mijne bleef lekken na zetten van nieuwe afdichtingsring en was al niet zo mooi meer
ik vond een mooie op mp , kreeg hem binnen . netjes uit elkaar gehaald die nieuwe keerringen geplaatst allemaaal prima tot ik bij de motor hem wou monteren
ik denk uhhhhh da past niet , heb ik dan dan verkeerde besteld er staat toch een L op ? ik kijken en kijken
na veel zelf twijvel en oude onderdelen nakijken lijkt het mij erop dat iemand een rechter zuiger op een linker achterplaat heeft gemonteerd want ik heb de banjo bout boven zitten
klopt dit met jullie bevindingen of sla ik compleet de plank mis ?
zie foto ( als me dat lukt )
remklauw

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2021 12:23 | Aangepast door: Hansv 
Bertus,

Ik denk dat je gelijk hebt. Heb het even nagezocht in mijn nogal uitgebreide foto-archiefje, en daar heb ik een foto van een linker remklauw, waarbij de banjo en ontluchting net omgekeerd zitten dan op jouw foto.

linkerrem

Dus: probleem of uitdaging....

Harmony,
Hans
( zoekt wel eens , en vind zelfs ook wel wat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2021 15:40 
haha identiteit opgelost heb nog ergens een rechterachterplaat nu nog zoeken naar echte linkerklauw denk ik brummen
zo zie je maar weer stukje wijzer

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 sept. 2021 16:41 
Bij mij staat nog een bak met rem rommel, kan je ook nog in kijken alleen dan even geduld nu op pad...
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 sept. 2021 19:17 
bedant voor het aanbod maar ik heb in brummen bij motorsloop een goede gevonden , mag hem wel een laten taxeren met gemak alle onderdelen zijn niet goedkoop meer zoals ik me herinner

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 rare remklauw binnengekregen identiteits crisis ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven