Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Tanktas tips gevraagd

 
Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juli 2022 18:39 
Ik zoek een tanktas voor de CX500 custom. Maar geen ervaring, heeft iemand een tip?
Wat is goed, magneten (krast dat niet ondanks de bekleding ertussen) zuignappen, riemen?
De simpele Bsquare (nogal vierkante tas) die ik vroeger voor de gewone CX had, past dat op de schuine tank van de custom.
Graag tips of ervaringen....

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 8 juli 2022 08:24 
ik rijd met een gewone tanktas... met magneten en riem rond balhoofd ... die blijft goed zitten en past gewoon.... zowel op de 500c als 650c.... ooit een speciale voor op custom gehad... was kleiner, gevormd als tank ongeveer maar ook de magneten waren een stuk minder en die bleef alleen zitten als je binnendoor reed... op de snelweg waaide hij er af (afgezien van de riem rond balhoofd natuurlijk)

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 juli 2022 10:46 
De magneten zitten in stof genaaid, dus niet direct op de tank zelf (tenminste bij die van mij toen, en direct op het metaal lijkt mij niet handig ivm krassen), maar dat werkte prima

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 juli 2022 13:55 
Hans Brune
Ik moet ff zoeken, maar ik heb er nog eentje liggen ergens.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 juli 2022 16:35 
Hans Brune
Gevonden, een zwarte Oxford 1, nog in zeer goede staat. Kom maar halen

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 juli 2022 16:57 
Inderdaad zitten de magneten in de stof genaaid.

Toch zaten er ineens krassen op de tank van mijn Deauville. RaRa....??

Tanktas gecontroleerd, en ja hoor: een paperclip was aan een magneet blijven hangen, en dat gaf die lelijke krasjes.....

Harmony,
Hans.
( die beter moet uitkijken met dat soort dingen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 juli 2022 18:14 
Haha ja, maar dat komt natuurlijk niet direct door de tanktas, maar door het niet opletten van de eigenaar

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 juli 2022 12:00 
Hans, ik heb ook nog een kleine tanktas over - Oxford Sports - met magneten (die in een speciaal vak zitten) in nieuwstaat met gele regenhoes.
Mag je zo hebben. Als je de 27ste naar de stamtafel komt, neem ik hem voor je mee.

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 juli 2022 15:04 
Dank allen, voor de praktijktips en ervaring. Gewoon opletten dus, aiii.. (Hans + paperclip). @Superpapa, dank voor je aanbod, mag ik het in mn achterhoofd houden? Ik wacht even Henk's tas af; Henk: heel graag, neem je m mee naar de stamtafel (en laat je je portemonnee thuis)?

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 juli 2022 14:38 
Is prima Hans, wel zo gemakkelijk voor jou. De tas gaat de kast weer in. Groet Leo Superpapa

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tanktas tips gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven