Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Nu goedkope klushandschoenen bij de Praxis

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 juli 2022 13:47 | Aangepast door: JiMi 
Ik verslind altijd klushandschoenen als ik aan mijn CX aan het klussen ben. Die flinterdunne grijze van Busters. Perfect tegen olie op je handen en geven toch voldoende gevoel als je bijv. een moertje vasthoudt. Kosten tegen de 4 Euro voor een setje.
Ze hebben nu bij de Praxis (althans bij ons) klushandschoenen in de aanbieding voor 99 cent. Ze zijn van Busters, groen, en fractie dikker dan die grijze. Ze liggen bij ons op de kopse kant van een pad, dus niet in het normale rek. Ik heb er nu 2 dagen mee geklust en ze bevallen goed. Dat ze iets dikker zijn dan die grijze is acceptabel, ik hou voldoende gevoel. Ik heb een paar setjes gekocht en ga waarschijnlijk nog een paar setjes halen. Wellicht voor meer mensen interessant.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juli 2022 17:22 
Werken met handschoenen aan vind ik niet prettig. Goed gereedschap en handenwasspul - en pleisters - in de garage werkt prima voor mij
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 juli 2022 10:20 
Goede zaak handschoenen aan. Al die olie en benzine die in je bloedbanen terecht komen.
Veel monteurs die ik ken zijn al aan kanker overleden maar die werkten 8 uur per dag met vuile handen.
Ook waren er toen nog asbest remvoeringen.
Tegenwoordig hebben monteurs ook handschoenen aan.

Ik gebruik vaak werkhandschoenen maar ben het met Frans eens, niet altijd prettig om mee te sleutelen.
Nou kosten die handschoenen per 10 stuks vaak maar weinig op een beurs, 10 sets voor 10 euro.
Ook de witte van de Action kun je prima gebruiken, zijn ook erg goedkoop en goed, 0,72 cent.

PU FLEX werkhandschoen

ACTION
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 juli 2022 11:35 
Ja, en die moderne monteurs werken vooral met diagnose stekkers
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Nu goedkope klushandschoenen bij de Praxis

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven