Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

* * * Het SJK 2022 CX-V Clubweekend topic * * *

 
 
Pagina  Pagina 2 van 4:  « Vorige  1  2  3  4  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 1 aug. 2022 09:03 | Aangepast door: sieds 
Oke, 49 inschrijvingen dus en nog 2,5 week te gaan, op naar de 100!!

Gaat een groot afscheid/feest worden daar in SJK en misschien mogen we zelfs de camping afbreken

(en de hele familie Berends heeft zich ook nog niet ingeshreven )
.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#17 | Geplaatst: 3 aug. 2022 12:08 | Aangepast door: Engeltje 
hé Sieds,

Het gaat geen afscheidsfeest worden, we gaan gewoon ergens anders door... of wordt het een afscheidsfeest van jou?

Of het er 49 zijn of 100.. ligt niet aan het aantal of het wel of niet gezellig is.
Touwens het aantal klopt niet.. zitten dubbelen in.
Camping misschien afbreken? Doe even normaal! We mogen blij zijn dat we er gebruik van mogen maken. En de CX-vrienden zijn geen Hooligans die alles vernielen.

En wat een rotopmerking dat wij ons niet hebben ingeschreven..
Wel of geen inschrijving van Familie Berends, dat bepaal jij niet wanneer wij dit doen. Al zou het de laatste dag zijn.
En waarom noem je specifiek ons, er zijn er meer die zich nog niet hebben ingeschreven. Blijf bij jezelf meneer Hiddema!

Angelique
die het graag vriendelijk houdt zodra het niet te persoonlijk wordt.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 3 aug. 2022 19:24 
Er zijn ook mensen die zich overal druk over maken, die niks anders te doen hebben dan allerlei opmerkingen te plaatsen, die nergens nodig voor zijn, specifiek één persoon heeft hier meer tekst neergezet, dan een ander,en denkt dat hij koning is....maar goed, ik weet zeker dat er één Duitser niet komt, misschien wel meer...kan toch ook zijn dat er een reden is.....ik heb mij ook nog niet ingeschreven.....ik weet dat ik een Echte vrijwilliger en niet voor ff, dus zij, bestuursleden weten dat ik kom....misschien moet diegene een lijst krijgen met de voorgaande bezoekers......kan hij ze gaan bellen of mailen....bah wat kinderlijk
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 3 aug. 2022 19:58 
Heren, dames, en verdere aanwezigen ( inclusief de LHBTIX en alle letters die ik vergeten ben )

Het is warm, en misschien slaat dat terug op de hierboven , of bij een andere instelling, hieronder geplaatste opmerkingen. Hou het hoofd koel....
Op slechts een paar duizend kilometers hiervandaan heeft men hele andere zorgen. Heus, het is niet allemaal zo bedoeld denk ik. Ook, en vooral gelet op de meegestuurde smilys.

En nee, we kunnen / mogen de boel niet afbreken. Niet dat er veel af valt te breken, maar 't is gewoon niet netjes.

Wie zich wanneer inschrijft of niet, het zal me een zorg zijn. Komt allen, en laten we er een afscheidsfeest van het terrein van maken. Ja , afscheid van het terrein, waar zoveel jaren zich taferelen hebben afgespeeld die niet eens het beroemde motorlogboek van ondergetekende hebben gehaald, maar toch zeer gedenkenswaardig waren.

Kijk , zoals een motorrijder doet, vooruit, en een klein beetje in je spiegels
Meld je aan als vrijwilliger, om ook eens de andere kant van het SJK verhaal te zien

En ja, kijk ook eens rond naar een plek waar we een volgende keer weer samen kunnen komen, met CX-en en andere motoren. En misschien moet wat voor de motoren geld ook gelden voor de motorrijders : alle soorten zijn welkom, of je het nu een mooie motor vind of niet, alle motoren worden op een SJK, of hoe het verder ook moge heten, geaccepteerd.

OH, enne.... Ik was de eerste die zich heeft aangemeld. Marko was nog eerder, maar dat is omdat hij het aanmeld formulier heeft opengezet, dus dat telt niet

Harmony,
Hans.
( toch jammer van het afbreken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 3 aug. 2022 20:45 
Wijze taal, van een wijze man
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#21 | Geplaatst: 8 aug. 2022 09:06 | Aangepast door: beinhart 
nog even en het is zover; aftellen naar sjk

groetjes werner (zin in iedereen weer te zien)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 8 aug. 2022 14:40 
Het is weer een HOT TOPIC
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 9 aug. 2022 14:35 | Aangepast door: sieds 
Ja Henk,

Het topic heet: Afspreken, samen rijden, suggesties, maar vooral veel voorpret...
Nou die voorpret mag blijkbaar niet van de moderator want 3 regeltjes positieve voorpret met smileys wordt negatief geïnterpreteerd.
Erg jammer
Gewoon 3 regeltjes met feitelijke info en mijn fantasie/ associatie van afbreken i.v.m. de verkoop. (zie emoji)
En jammer dat hier commentaar op wordt gegeven want modereren betekent echt iets anders.

Ik keek al weer uit naar dit weekend want vorig jaar was het gezellig en was ik er ook op donderdag om mijn rit nog voor te rijden.
Zondag heb ik alles nog mee opgeruimd tot in de dozen en was als laatste bezoeker weg.
Nu zou ik weer op donderdag komen en ben dus niet beroerd om mee te helpen maar mijn positieve enthousiasme word nu geblokkeerd.
Consequentie voor de organisatie is nu dat ik geen poot meer uit steek en donderdag niet meer kom, ik wil even bepaalde gezichten niet meer zien.

Ik vind dit zo jammer dat iemand van het eerste uur, 2004! en donateur! zo wordt weggezet, ik zou mij schamen.

Jou oproep tot vrijwilliger Hans staat nu voor mij in een ander daglicht en omkijken naar een andere plek, ik heb vorig jaar 5 potentiële campings aan het bestuur doorgeven.
Ook een rit voor dit jaar heb ik al weer gemaakt omdat een aantal graag naar het noorden willen. (met het bestuur gedeeld)

En dan is er nog een meeloper met commentaar Hans en die schrijft: specifiek één persoon heeft hier meer tekst neergezet, dan een ander,en denkt dat hij koning is
Hier herken ik mij niet in, jij bent de man van de teksten

Goed ik had eigenlijk niet willen reageren maar moet dit toch even kwijt.
Liever geen commentaar maar spreek me dan aan op SJK, de laatste keer

Ik zou zeggen #doeslief en niet agressief
.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 9 aug. 2022 18:05 
Gaat weer lekker helemaal nergens over.

Michael en Engeltje gaan jullie je even schamen... Niet ingeschreven tsss!!!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver CxREW
Admin 
#25 | Geplaatst: 9 aug. 2022 20:29 
Hier nog een ander SJK-filmpje dat ik op Youtube vond ter opwaerming ende vermaeck

webmaster (JiMi)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 11 aug. 2022 21:41 | Aangepast door: Hansv 
Net even naar de lijst met voor-inschrijvingen gekeken. 69 regeltjes. En nog een week te gaan !!
Zo te zien kon het best eens druk worden....
Over het algemeen komen er ongeveer 1/4 tot 1/3 niet vooraf ingeschrevenen nog bij.

Drukke boel dus....

Hmmm... bedenk me net dat als bovenstaande aanname klopt, dat er dan niet al te veel meer moeten voor-inschrijven, anders hebben we geen plaats meer ....


Harmony,
Hans
( ik vind het toch een beetje spannend )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#27 | Geplaatst: 12 aug. 2022 09:29 | Aangepast door: Engeltje 
sieds:
Het topic heet: Afspreken, samen rijden, suggesties, maar vooral veel voorpret...
Nou die voorpret mag blijkbaar niet van de moderator want 3 regeltjes positieve voorpret met smileys wordt negatief geïnterpreteerd.
Erg jammer
Gewoon 3 regeltjes met feitelijke info en mijn fantasie/ associatie van afbreken i.v.m. de verkoop. (zie emoji)
En jammer dat hier commentaar op wordt gegeven want modereren betekent echt iets anders.

Ik heb gereageerd als Angelique, lid van de club en niet als moderator. Ik heb als lid ook het recht te mogen reageren. Ik mag dan wel moderator zijn en getrouwd zijn met.... Ik heb ook een eigen mening en ik weet echt wel wat modereren inhoudt. Trouwens waarom noem je mij niet bij mijn naam... Ik heet Angelique hoor!! Geen Moderator.

Verder:

sieds:
Goed ik had eigenlijk niet willen reageren maar moet dit toch even kwijt.
Liever geen commentaar maar spreek me dan aan op SJK, de laatste keer

Ik zou zeggen #doeslief en niet agressief

Wij moeten onze mond houden en jij mag wel alles zeggen.
Als jij dit zo goed weet, waarom heb jij dan nooit je excuses aan mij aangeboden?
Jij bent eens zo tekeer gegaan hier op de site, net voor een SJK weekend en Coen heeft je daar aangesproken, maar niet naar mij toegekomen.
Werner is zelfs naar mij toegekomen vanuit Hoogerheide en heeft een bosje bloemen gebracht.
Je haalt nu zelf iets aan.. op de site commentaar en op SJK hou je je mond.
Dus:
Pot verwijt de ketel....

Iedereen verheugt zich op dit weekend en niemand is meer of minder bij de CX-Vrienden Club, dus laten we er ons dan ook niet naar gedragen.
Oké ik ga niet afwassen en sta wel bij de BBQ..... hoezo verwaand!

Angelique
Familie Berends heeft zich inmiddels ingeschreven..
De meiden apart en zelf, die wonen niet meer bij #HuizeBerends
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver chantal

Bestuur 
#28 | Geplaatst: 12 aug. 2022 16:12 
Engeltje:
Iedereen verheugt zich op dit weekend en niemand is meer of minder bij de CX-Vrienden Club, dus laten we er ons dan ook niet naar gedragen.
Oké ik ga niet afwassen en sta wel bij de BBQ..... hoezo verwaand!

ik doe het andersom .... wel afwassen en niet bbq

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 12 aug. 2022 21:47 
Me Too, dat wil zeggen afwassen en geen bbq

Harmony
Hans
( een Me Too postje )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 12 aug. 2022 21:53 
Wel even een dingetje: vanwege de droogte wordt het afgeraden om te gaan Barbecuen. Heeft dat gevolgen voor het bekende SJK barbecue gebeuren?

Harmony
Hans
( misschien een extra broodje meenemen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 2 van 4:  « Vorige  1  2  3  4  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 * * * Het SJK 2022 CX-V Clubweekend topic * * *

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven