Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

* * * Het SJK 2022 CX-V Clubweekend topic * * *

 
 
Pagina  Pagina 3 van 4:  « Vorige  1  2  3  4  Volgende »

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 12 aug. 2022 22:22 
Hansv:
voor het bekende SJK barbecue gebeuren?

Technisch gezien is het geen BBQ maar een vleesbraadsessie.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 12 aug. 2022 22:24 
Engeltje:
Familie Berends heeft zich inmiddels ingeschreven

Ben trots op je!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver CxREW
Admin 
#33 | Geplaatst: 14 aug. 2022 11:07 
Uit de oude doos:


Met dank aan Johan Jong
webmaster (JiMi)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#34 | Geplaatst: 14 aug. 2022 22:12 
eerder thuis van mijn vakantie, is duurder geworden wegens een nieuwe achterband en 2 nachten hotel erbij
nu aanhangertje uitpakken en weer inpakken voor de allerlaatste sjk. nog 4 dagen 18 uur en 17 minuten....

groetjes werner (wil iedereen knuffelen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 16 aug. 2022 13:09 
CxREW:
Uit de oude doos:

Tja, 9 jaar geleden en had ik 37 motoren achter mij aan.
Leuke tocht kan ik mij nog herinneren met een stop bij Muggenbeet, bij Geertien.
.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver sieds

Forum Lid 
#36 | Geplaatst: 17 aug. 2022 11:38 
CxREW:
sieds:
Hmm nog maar 2 weken te gaan en nog maar 39 inschrijvingen (minus alle dubbele), waarvan 16 uit Duitsland
Had toch wel het dubbele verwacht.

Het is pas over 3 weken, niet 2. Het zijn bovendien geen dubbelen maar mensen die bijv. hun kinderen of introducés onder hun eigen naam hebben ingeschreven. Dat is niet zichtbaar voor iedereen maar wel voor het bestuur. Daarnaast is het zo dat ca. 40% zich pas na 1 augustus inschrijft. Als je dat verder doorrekent dan blijkt het juist best goed te gaan met de voorinschrijvingen en zullen we 2019 en 2021 overtreffen.

Als het dus geen dubbelen zijn, anderen berichten daar anders over, dan kan mijn verwachting en Hans zijn voorspelling wel eens uitkomen.
Nu al 76 dus, 31 D en 45 NL, de 100 is reëel.
Geweldig!
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 17 aug. 2022 17:06 
Een van de grappigste momenten tijdens een SJK-toertocht vond ik nog wel dat we met de hele groep op een pontje stonden, waar op dat moment ook een andere, onbekende, motorclub op stond. Toen we aan de overkant waren en onze weg vervolgd hadden, hadden we nog maar een heel klein groepje over. Bleek achteraf dus dat de halve groep zich bij de verkeerde motorclub had aangesloten
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#38 | Geplaatst: 17 aug. 2022 22:53 | Aangepast door: MAST 
Ik heb een paar jaar geleden een rit uitgezet die nog niet tijdens een van de recente CX-treffens is gereden.
Ik weet ook niet zeker of de route nog helemaal klopt want ik heb hem niet recent nagereden.
Wie het erop wil wagen: KLIK HIER voor de route.
De route komt langs "kunst met een glimlach" in Vledder. (leuke plek voor een pauze stop) en verderop is er een mogelijkheid om van de route af te wijken en naar Ruinerwold te rijden, alwaar het oldtimerfestival plaats vindt.
Ik hoop dat het werkt, de link komt van de MyrouteApp.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#39 | Geplaatst: 18 aug. 2022 09:10 
Neem maar mee Marcel, is er nog een alternatief.

Ikzelf heb nu een route naar Friesland naar het motormuseumpje gemaakt op verzoek vorig jaar.
.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#40 | Geplaatst: 18 aug. 2022 10:17 
sieds:
Neem maar mee Marcel, is er nog een alternatief

Daarom staat de link er. Kan iedereen bij als het goed is. Ik neem de route ook mee op mijn Garmin.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Carnax

Forum Lid 
#41 | Geplaatst: 20 aug. 2022 13:37 
Nou na heel wat kleine tegenslagen kom ik eindelijk die kant op. Waarschijnlijk is er bij aankomst bijna niemand maar ik haak misschien nog even aan in Ruinerwold.
Zin in! Te lang geleden.
Leuk ook dat mijn filmpje van 2013 alweer gedeeld werd. Dit motiveert wel om een kort nieuw filmpje te maken.

Tot straks!
Rob

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#42 | Geplaatst: 20 aug. 2022 13:57 
Ha Rob,

Van harte welkom!
Er zijn nog genoeg mensen hier.
Tot straks
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#43 | Geplaatst: 21 aug. 2022 21:46 
t Was weer een opmerkelijk weekend. Veel Motoren, veel tenten, maar ook erg veel camper(tje)s. Kennelijk wordt de gemiddelde leeftijd van de CX liefhebber zo hoog dat een tentje achterop de motor toch een wat te grote belasting voor de al dan niet fragiele gezondheid gaat worden..
Maar wel veel CX liefhebbers. En uiteindelijk ging het daarom.

Zelf, ook niet meer zo heel erg jong, vond ik het een geweldig gebeuren, alweer, met de meets vaste gebeurtenissen, zoals ontbijt, en biertrampoline, een toertocht en een barbecue.
Helaas geen kleppendekselrace, vanwege de slechte baan.

En op het einde van deze zondag ochtend terug naar huis, moe, voldaan.

Volgend jaar geen SJK, maar misschien wel een HGR, of een JWC of een simpel TF, ik weet het echt niet. De bal ligt bij het bestuur.....

Een tijdperk is afgesloten, maar het CX treffen blijft !!

Harmony,
Hans.
( gaat het weekend overdenken.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#44 | Geplaatst: 21 aug. 2022 22:22 
Met een gangetje van 90km/h over de snelweg naar huis gereden en met een voldaan gevoel thuis gekomen. Ik heb een heerlijk weekend gehad en veel mensen de hand kunnen schudden. Gekletst maar ook geconverseerd, het is allemaal aan mij besteed. De laatste keer SJK, ik kreeg zelfs kippenvel toen ik zaterdagnacht voor de laatste keer in het donker tussen al die geparkeerde motoren door naar mijn tent schuifelde. Dank aan het bestuur voor de organisatie van deze SJK en ook een speciaal bedankje aan het BBQ-team want ik heb geweldig lekker gegeten. En de band was ook top
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#45 | Geplaatst: 21 aug. 2022 23:06 
Hansv:
De bal ligt bij het bestuur.....

ik weet niet wie die heeft meegenomen? ik in ieder geval niet...

t was weer een goeie sjk, was er als eerste en zoals ze zeggen;
de eerste zullen de laatste zijn, was ik dus als laatste weer weg...

nu de motor + aanhangertje, en auto + aanhanger gedeeltelijk uitgeladen,
de rest komt morge wel...

groetjes werner (op naar ... daar waar die bal terechtkomt!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 3 van 4:  « Vorige  1  2  3  4  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 * * * Het SJK 2022 CX-V Clubweekend topic * * *

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven