Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Even Voorstellen

 
Schrijver DennisVolkerink
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 okt. 2022 18:49 
Goedenavond,

mijn naam is Dennis Volkerink en ik woon in Ommen (Overijssel). Ik ben 34 jaar en rij sinds mijn 21e motor. Begonnen op een cx500. Overstap gemaakt naar een v65 Magna omdat ik meende sneller te moeten kunnen maar al vrij snel weer terug naar een vertrouwde cx.

cx500

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 okt. 2022 22:04 
Welkom,
Mooie CX, en nog met een blauwe plaat erop....
Tja, overstappen op een andere motor, en dantoch....

Ik weet er (helaas) alles van.

Harmony,
Hans.
( en toch rijd die Deauville best lekker )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2022 11:13 
Welkom Dennis. Ze rijden toch wel fijn die CX-jes.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 okt. 2022 12:26 
Welkom Dennis,
Je hebt het toerconcept van de oer-CX eer aangedaan door de mooie motor uit te rusten met een prachtige Hepco Becker kofferset en ook een fijn stuurscherm te monteren.
Een zwart/rode is mijn favoriete kleur maar de mijne is helaas ooit verbrand (sic) Heb nu een prachtige blauwe!
Veel rijplezier verder.
Gr,
Jaap

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 okt. 2022 13:03 
Ook namens mij welkom hier. Heb zelf onlangs een V45 Sabre uit 1983 gekocht, het broertje van de Magna.
@Jaap: is dat niet het scherm dat als standaard accessoire door Honda geleverd werd? Staat mij bij dat jij dezelfde had op jouw zwarte CX.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 okt. 2022 15:23 
@Marko,
Het mooie scherm lijkt wel op het originele Honda-scherm maar is toch fundamenteel anders opgehangen. Op deze motor is het afgesteund op het stuur zoals je kunt zien. Het originele Honda-scherm had een frame rondom de koplamp. Het Honda-scherm heeft verder een rubber ophangpunt met steunpunt bij de voorvork. Geeft zodoende weinig reactie op het stuurgedrag.
Gr,
Jaap

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 okt. 2022 17:28 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Dennis, welkom op dit forum. Mooie CX500 hoor! Ook een fraaie kleurstelling. Veel leuke en veilige kilometers gewenst. En voor technische problemen, mocht je die onverhoopt op je pad tegenkomen, dan is er altijd wel iemand op dit forum die je uit de brand kan helpen.
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 okt. 2022 22:46 
Welkom aan boord! Zie er heel goed uit die CX, van schrik heb ik vandaag ook eens een stukje van de mijne schoongemaakt en gepoetst.

Plezier met de CX, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 22 okt. 2022 16:46 
Hele mooie CX en verstandige keuze. Welkom!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Even Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven