Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van de Ratbike Rally

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2022 11:31 
Afgelopen weekend was weer de Ratbike Rally in Grubbenvorst: van zaterdag op zondag bier, chili con carne en (soms) kou lijden. Maar altijd erg gezellig. Ik heb geen ratbike, maar ga er al een aantal jaren graag naar toe. Dit was weer de eerste keer sinds 2019 en de laatste keer op dit terrein. Ook zij moeten op zoek naar een andere plek. Wij zijn er meestal met een vast clubje: Michael, Werner, Wouter en ondergetekende. We vertegenwoordigen daar dan de CX club. Of we ons gedragen hebben? Oordeel zelf aan de hand van de foto's .

https://1drv.ms/u/s!ArFfPHX4WkBppKxHiPhiKpHkypmoZA?e=rlLcBJ

Ik besef ook dat veel foto's tegenwoordig op Facebook gedeeld worden. Niet iedereen heeft dat, om begrijpelijke redenen. Vandaar dat ik nu maar weer eens een apart album heb gemaakt. Dit zijn de foto's van Michael en mij.

Groeten,

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 nov. 2022 13:21 
Als ik op je link klik kom ik in mijn eigen "one drive". Niet op een album van jou.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 nov. 2022 13:37 
Ter info. Ik heb geen OneDrive en kom wel op het juiste album terecht als ik op de link klik.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 15 nov. 2022 15:09 | Aangepast door: coenox 
Op de laptop van Lieke werkt het goed (met Onedrive) werkt het goed. Laat even weten als het echt niet lukt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 nov. 2022 18:57 
ok... ik heb het door. Ik was ingelogd met hotmail, allemaal microschoft producten en daarom kwam ik bij mijn eigen "drive" terecht.... Uitgelogd en ja hoor dan werk de link.... Lag aan mij dus... of aan microschoft....

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 nov. 2022 22:02 
coenox:
Op de laptop van Lieke werkt het goed (met Onedrive) werkt het goed. Laat even weten als het echt niet lukt.

En als het niet lukt, mogen we dan allemaal Lieke's laptop lenen?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 nov. 2022 22:04 
Leuke foto's, en leuke motoren. Maar die mensen......

Harmony,
Hans.
( ook een mens, maar nog veel raarder ... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 16 nov. 2022 11:40 
coenox:
Of we ons gedragen hebben?

ik ontken alles!

groetjes werner (ik vond t weer leuk dat ik er was)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van de Ratbike Rally

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven