Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Nieuwjaar receptie 2023 op zondag 29-1

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 18 jan. 2023 22:30 | Aangepast door: MAST 
De jaarlijkse nieuwjaar receptie kan weer "live" plaats vinden! Op zondag 29 januari zijn jullie welkom bij het clubgebouw van Motorvereniging Almere. (Meerveldstraat 55. 1359HZ Almere)
We hebben Alwin Westhof uitgenodigd om te komen vertellen over zijn avonturen op een Honda tweewieler.
Daarnaast zullen we bekend maken waar we dit jaar het CX treffen gaan houden!
Ben je donateur, dan kan je het donateurs presentje ophalen. Ben je nog geen donateur, dan kan je dat ter plekke worden!
De zaal is open vanaf 13.00 uur. Het programma start om 14.00 uur. Uiterlijk 16.00 is het afgelopen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2023 00:00 
Leuk en mooie en bekende locatie!
Ik heb Alwins reisverhalen op FB gelezen. Ik kijk er naar uit,hij kan mooi schrijven.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2023 00:08 | Aangepast door: erikcx 

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 20 jan. 2023 15:09 
Jottum:
Ik heb Alwins reisverhalen op FB gelezen.

ik ook, daarom heb ik hem gevraagd...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 28 jan. 2023 15:43 
Mooi weer vandaag, hoop morgen ook op zulk weer en dan de motor te kunnen pakken. (ik ben een mooi weer rijder 😀 ) Zijn er meer die van plan zijn met de motor te komen?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 jan. 2023 18:55 
Plan om met de motor te komen is er. En als het goed gaat gaan er nog wat met me meerijden ook.....
Nou heb ik handvatverwarming , maar dat hebben ze niet allemaal.....

We zullen het zien.

Harmony,
Hans,.
( iets ouder, dan mag het )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 jan. 2023 19:37 
Was gezellig, ik ben weer heel thuis en nu eveneens met handvatverwarming, bevalt heel goed. Ga ook de voetsteunen doen denk ik
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 29 jan. 2023 20:11 | Aangepast door: coenox 
brinkcx:
Was gezellig, ik ben weer heel thuis en nu eveneens met handvatverwarming, bevalt heel goed. Ga ook de voetsteunen doen denk ik

Watje 😉. Er is ook verwarmd ondergoed tegenwoordig...

Wij zijn ook weer thuis na een ouderwets gezellige bijeenkomst. En heel eerlijk: had die handvatverwarming ook wel willen hebben...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 31 jan. 2023 13:37 
En wie nog even wat sfeer wil proeven, hier zijn wat foto's. Meeste van HansV en een paar van mij: https://1drv.ms/u/s!ArFfPHX4WkBppK9VeoZB_LQiEZlsnQ?e=roPigg
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 feb. 2023 19:06 
Het heeft even geduurd, maar het is er , jawel! Misschien wat veel rijden, en minder over het gebeuren zelf, mogelijk, ja. En, natuurlijk, geen foto's van de vliegende kolonne door de barre koude op weg (of terugkerend van) het nieuwjaar gebeuren van de Dutch Honda CX V-twin club. Nee, dat niet. Ik kan geen foto's maken terwijl ik druk bezig ben met motorrijden.....
Maar er is een verslagje, met een paar foto's , en een upgrade van het presentje, ja, dat ook....
Lees er meer over achter DEZE LINK

Harmony,
Hans.
( wie schrijft, die ..... hoeft zich niet te vervelen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 7 feb. 2023 00:29 
mooi geschreven hans,

baalde dat ik er niet bij kon zijn

groetjes werner (ben nogsteeds ziek)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Nieuwjaar receptie 2023 op zondag 29-1

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven