mast je had gelijk benzine kwam uit overloop slangetje linker carb ( dus niet helemaal goed nieuw zelf gemonteerd pennetje dicht niet goed af ) ach ben ook maar amateur
maar dat is te overkomen
verder voorspatbord eraf gehaald ( ik had een beter uitziende gemonteerd ) rammelen in bak blijft
1 schotjes uitlaat op diverse toerentallen gecontroleerd zover dat gaat maar noppes
2 ventilator zou nog kunnen maar motor eerst koud worden dan radiator eraf etc kijken
3 allerlij schildjes die op radiator zaten eraf gehad . gerammeld aan voorkant delen en meedere kabels met t wraps extra vast gezet
mijn ervaring ( geluid blijft een lastig ding )
het begint bij ong 80 km per uur en hoger dus 4000 toeren en hoger
1 in zijn vrij kan ik vanaf 4000 toeren en langzaam hoger en spelen met gas niets horen ( distributie zou nog kunnen maar dat geloof ik dan niet had ik nu moeten horen )
2 rijden bij 80 hoor ik lawaai in zijn 5 en schakel dan terug met zelfde snelheid en geluid is weg
3 rijd 80 km per uur hoor geluid en doe gas dicht en trek koppeling in laat hem in de versnelling staan dan hoor ik het ook nog
4 wat ik nog wil kijken ook is de cardan aankoppeling aan blok of daar was mis is ( long shot maar ik probeer alles uit te sluiten )
5 olie was vorig jaar vervangen en is mooi schoon en helder aan pijlstok ... ( sja ken geen idee hoopte daar wat aan te zien omdat bak en blok zelfde olie zitten als ik het goed heb )
6 paar daagjes rust nemen en eens nadenken
( ben ik goed in hahaha )
heren tot zo ver het reilen en zeilen van bertus !
groetjes en een fijn en veilig seizoen gewenst !!