Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

sleutel project gezocht

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 nov. 2024 21:28 
hallo
ik heb tijdje geleden mijn cx500 verkocht aan eric en heb ( niet gaan schelden ) een bmw r 1200 gs gekocht van 2006 en rijd daar met veel plezier mee
echter ik mis het sleutelen best wel ik heb alles aan eric meegegeven aan onderdelen etc dus zit zonder en heb ontwennings verschijnselen
wat ik zoek is een simpele motor , iets van off the road 1 cilinder jaren 80 90 of max een 2 ciliinder wel liefst alles aanwezig maar mag kapot zijn blok ook heb ik wat te doen
heb zelf altijd off the road ritten gedaan op een honda xr 600 r en veel genoten vandaar ook de overstap naar de gs ( maar kan echt niet het weiland door
kort gezegd als iemand iets heeft staan , ik heb een klein budget van paar honderd euro hoor ik het graag
ik heb ook op internet gekeken maar daar vragen ze eerlijk gezegd goud voor b.v. een brommer zundap of kreidler en daar vind ik ook helemaal niets aan de schuur is nu na de stellingen geplaast zijn ook niet groot genoeg een gl zou er met kuip niet eens in passen maar lang verhaal kort als iemand iets heeft staan hoor ik het graag en zo niet ik dacht ach niet geschoten is altijd mis dan gaat het gewoon over
vr gr bertus

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 dec. 2024 08:30 
Hoi Bertus, 2 x cx 500 1rijdend met 2 givi koffers, en 1 gedeeltelijk in onderdelen waarvan een aantal onderdelen missen ,wel goed frame , motor mover waar het blok op staat
Alles in 1 keer mee nemen vaste prijs 500 euro

gr Arnold

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 dec. 2024 12:47 
Dank voor je aanbod maar ik heb maar sleutelplek voir een smalle motor of brommer helaas succes !

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 sleutel project gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven